۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین امدادرسانی به ۲۳۵نفر در جاده‌های استان قزوین
کد خبر: ۳۵۵۲۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ ساعت: ۱۱:۲۲ ↗ لینک کوتاه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین خبر داد

امدادرسانی به ۲۳۵نفر در جاده‌های استان قزوین/ دانش‌آموز گرفتار در برف نجات یافت

حکمت‌الله هاشمی گفت: به کمک نیروهای هلال احمر ۱۳۵ خودرو رها سازی، ۹۲ مورد زنجیر چرخ بسته و به ۳۲۶ نفر امدارسانی شده است.

امدادرسانی به ۲۳۵نفر در جاده‌های استان قزوین
حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به عملیات امداد و نجات در بارش برف و کولاک شب گذشته در محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار کرد: ۵۴ نیرو در قالب ۱۷ تیم با ۱۲ آمبولانس و ۴ کمک‌دار در این محورها مشغول امدادرسانی بودند.

وی افزود: به کمک نیروهای هلال احمر ۱۳۵ خودرو رها سازی، ۹۲ مورد زنجیر چرخ بسته و به ۳۲۶ نفر امدارسانی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: بیشترین محورهای مواصلاتی درگیر برف و کولاک و امدادرسانی‌ها مربوط به کیلومتر ۳۵ جاده قدیم قزوین- رشت، کیلومتر ۱۴۰ اتوبان قزوین-رشت، کیلومتر ۳۵ محور قزوین- الموت شرقی، کیلومتر ۲۸ محور قدیم قزوین-رشت، کیلومتر ۲۰ محور قدیم قزوین- تاکستان، کیلومتر ۴۲ اتوبان قزوین- زنجان، کیلومتر ۲۵ محور تاکستان_ همدان، منطقه الموت شرقی و غربی، کیلومتر ۲۰ محور قزوین-الموت غربی، کیلومتر ۶۳ محور قدیم قزوین- رشت، کیلومتر ۲۲ محور بوئین زهرا، کیلومتر ۲۰ محور قزوین-الموت غربی است.

هاشمی با اشاره به عملیات ویژه امداد و نجات بیان کرد: صبح روز گذشته گزارشی مبنی بر گرفتاری یک دانش‌آموز در برف و کولاک منطقه الموت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی عنوان کرد: بعد از پیگیری‌های لازم مشخص شد که به دلیل پیاده راهی شدن دانش‌آموز برای حضور در آزمون نهایی پایان ترم و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی در اثر بارش سنگین برف و کوهستانی بودن منطقه، جانش به خطر می‌افتد.

این مسئول تصریح کرد: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات رازمیان دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر رودبار الموت برای کمک به دانش‌آموز گرفتار شده در برف اعزام شدند؛ بعد از جستجوی تیم عملیاتی، این دانش‌آموز پیدا و برای حضور در آزمون نهایی پایان ترم به مدرسه منتقل می‌شود.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان