۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تعطیلی مدارس برخی مناطق قزوین به دلیل بارش برف و برودت هوا
کد خبر: ۳۵۵۲۰۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ساعت: ۲۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد

تعطیلی مدارس برخی مناطق قزوین به دلیل بارش برف و برودت هوا

حسنعلی اصغری از تعطیلی مدارس برخی مناطق استان قزوین به دلیل بارش برف و برودت هوا خبر داد.

تعطیلی مدارس برخی مناطق قزوین به دلیل بارش برف و برودت هوا
حسنعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از تعطیلی مدارس برخی از مناطق استان به دلیل بارش برف و برودت هوا خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق الموت شرقی، الموت غربی، طارم سفلی و کوهین تعطیل است.

وی افزود: در سایر شهرها و مناطق نیز تاکید شده تا با هماهنگی فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و مدیران آموزش و پرورش مناطق مختلف در صورت ایجاد مشکلاتی در آمد و شد دانش‌آموزان به دنبال بارش برف و سردی هوا، با اولویت تعطیلی مدارس برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، اقدام شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در مناطق ضیاآباد، شال، اسفرورین و آوج با توجه به برودت هوا و ریزش نزولات آسمانی در صورت تداوم شدت بارش‌ها، کلاس‌های ابتدایی تعطیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: اطلاعات تکمیلی در مورد تعطیلی مدارس، فردا صبح از طریق شبکه‌های صدا و سیما و کانال اخبار آموزش و پرورش قزوین(الفبای مینودری) اطلاع رسانی می‌شود.

اصغری در پایان تاکید کرد: تعطیلی کلاس‌های حضوری به معنای تعطیلی کلاس‌ها در فضای مجازی نیست و آموزش‌ها به صورت جدی در بستر مجازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان