۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تصمیماتم به ضرر استان نبود/ قزوین چالش مرغ نداشت!
کد خبر: ۳۵۵۱۹۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۹:۲۷ ↗ لینک کوتاه

ادعای رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان:

تصمیماتم به ضرر استان نبود/ قزوین چالش مرغ نداشت!

فاطمه خمسه گفت: درحالی که کشور با چالش پروتئین مواجه شده بود با انجام اقداماتی در کشتارگاه‌ها و مبادی خروج مرغ تلاش کردیم که دچار این مشکل نشویم.

تصمیماتم به ضرر استان نبود/ قزوین چالش مرغ نداشت!
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ فاطمه خسمه ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان که در سالن جلسات باغستان برگزار شد، با اشاره به افزایش پویایی، امنیت و پایداری تولید جهاد کشاورزی در چهار سال اخیر اظهار کرد: این سازمان نسبت به تمام دستگاه‌ها جایگاه ویژه‌ای را در استان کسب کرده است.

وی با بیان اینکه اکنون سازمان جهادر کشاورزی در روزهای اوج خود است؛ افزود: جدا از اینکه در تولید شیر، مرغ و تخم مرغ بسیار خوب عمل کرده‎‌ایم؛ در تولید گوشت قرمز شاهد مازاد تولید بودیم.

جذب ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه ارزان در قزوین
 
رئیس سابق جهاد کشاورزی استان گفت: از آنجایی که به بازگشت واحدهای نیمه راکد به چرخه تولید اعتقاد داشتیم؛ بیش از ۳ هزار میلیارد تومان جذب سرمایه ارزان قیمت را تجربه کردیم.

این مسئول با اشاره به چالش پروتئین در کشور تصریح کرد: با انجام اقداماتی در کشتارگاه‌ها و مبادی خروج مرغ تلاش کردیم که در این مدت با چالش مواجه نشویم.

خمسه ابراز کرد: مدتی است که کشور به دلیل ارز ترجیجی دچار آسیب شده است؛ ولی ما در قزوین شاهد تجمع تولیدکنندگان و مازاد شیر نبوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در هیچ سالی سوله‌های استان از غلات خالی نماند؛ عنوان کرد: تمام این مدت در جاده‌ها می‌ایستادیم تا گندم از استان خارج نشود؛ همچنین بدون شک قزوین در سال ۱۴۰۱  شاهد انقلاب گلخانه‌ها است.

خمسه در پایان گفت: خدا را شاکر هستم که در این سال‌ها حتی یک امضای اشتباه که به ضرر استان تمام شود نداشتم.

گفتنی است که در این مراسم رضا افلاطونی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان