۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین راه‌اندازی شهرداری منطقه چهار وجه قانونی ندارد/ مدیران شهرداری باید در تراز انقلاب اسلامی باشند
کد خبر: ۳۵۵۱۹۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۳:۱ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی شورای شهر قزوین:

راه‌اندازی شهرداری منطقه چهار وجه قانونی ندارد/ مدیران شهرداری باید در تراز انقلاب اسلامی باشند

قاسم اللهیاری ضمن اظهار بی‌اطلاعی از راه‌اندازی شهرداری منطقه چهار گفت: هزینه‌ای برای راه‌اندازی شهرداری منطقه چهار در بودجه ۱۴۰۰ دیده نشده و انتصاب مدیر برای آن هم تخلف محسوب می‌شود.

راه‌اندازی شهرداری منطقه چهار وجه قانونی ندارد/ مدیران شهرداری باید در تراز انقلاب اسلامی باشند
قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ به اشاره به معرفی شهردار منطقه چهار قزوین اظهار کرد: شورای شهر در واقع  سیاست‌های شهرداری را تعیین می‌کند و تاکنون این شورا مصوبه‌ای در این خصوص نداشته و حتی نظرات اعضای شورا هم گرفته نشده است.

وی ضمن اظهار بی‌اطلاعی از راه‌اندازی شهرداری منطقه چهار افزود: هزینه‌ای برای راه‌اندازی شهرداری منطقه چهار در بودجه ۱۴۰۰ دیده نشده و انتصاب شهردار هم برای آن هم وجه قانونی ندارد. 

سخنگوی شورای شهر قزوین ادامه داد: شهردار باید پاسخگو باشد که چرا شهرداری منطقه چهار بدون اخذ مجوز از شورا راه‌اندازی و برای آن مدیر انتخاب کرده است. 

اللهیاری با اشاره به انتصاب مدیران شهری گفت: انقلابی، مردمی، پاکدستی، فسادستیز بودن و کارآمدی از مؤلفه‌های مدیران در تراز انقلاب اسلامی است؛ شعار همه اعضاء دوره ششم شورای شهر انقلابی‌‌گری است و لازم است شهردار محترم در حوزه انتصابات نگاه ویژه‌ای به شاخصه انقلابی‌گری افراد داشته باشند. 

وی با تقدیر از تلاش‌های صباغی به منظور عضویت شهرداری قزوین در مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور، افزود: در انتصابات موضوعی که کمتر به ان پرداخته شده شاخصه انقلابی‌گری است و شایسته است در کنار سایر مولفه‌ها این نکته به طوری جدی لحاظ شود تا انتظارات مردم از شورای ششم و شهردار قزوین محقق شود.

عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: اعضای شورا قصد ندارند در انتصابات شهرداری دخالت کنند اما توصیه ما هم به شهردار این است که ضمن توجه به تخصص، تعهد، جوان‌گرایی و کارآمدی مدیران بر روی شاخصه انقلابی‌گری توجه بیشتری نماید.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان