۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مستند مسابقه «سه میم» در شبکه قزوین
کد خبر: ۳۵۵۱۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ساعت: ۱۶:۸ ↗ لینک کوتاه

روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین تشریح کرد:

مستند مسابقه «سه میم» در شبکه قزوین

«سه میم» جمعه ها حوالی ساعت ۱۸ از شبکه قزوین روی آنتن می رود

مستند مسابقه «سه میم» در شبکه قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛بگفته مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین؛ این مسابقه میدانی ضمن توجه به 3محور (منزل، مدرسه، مسجد) و با رویکرد انتقال مفاهیم انسانی، اخلاقی، ارزشی، انگیزشی و پیوند سه مکان مقدس مدرسه، خانواده و مسجد در مسیر گام دوم انقلاب در ساختار مسابقه بین نوجوان های قزوینی برگزار می شود.


علی رحیمی گفت: آشنایی نوجوانان با مسجد، فرهنگ نماز و نمازخوانی، اقامه نماز جماعت، یادگیری مهارت های زندگی، آموزش سبک زندکی ایرانی،اسلامی و تربیت نوجوانان در چارچوب های دینی از دیگر اهدافی است که این برنامه با برگزاری این مسابقه به دنبال آن است.

وی افزود: این مسابقه با شرکت 2 گروه ۳ نفره برگزار می شود که نوجوانان در مرحله مدرسه و مسجد به اتفاق دوستان و و در مرحله منزل با خانواده خود در این مسابقه شرکت میکنند. این برنامه در مرحله «مدرسه» مسابقات آزمایشگاهی را طراحی می کند و نوجوانان برای اجرای آن باهم همکاری می کنند. در مرحله «مسجد» فعالیت های ورزشی، فرهنگی و بررسی احادیث و احکام انجام می شود.

مرحله «منزل» نیز با مشارکت اعضای خانواده در فعالیت هایی چون اشپزی، گل کاری و ... برگزار می شود. رحیمی خاطرنشان کرد: مخاطبان برنامه می توانند از طریق صفحه مجازی سیمای شبکه قزوین به نشانی iribtvqazvin@ به گروه مورد نظر خود رای دهند. فرصت رای دهی برای هر قسمت از برنامه یک هفته می باشد و از بین رای دهندگان در آخر مسابقات به قید قرعه جوایزی اهدا می شود. مستند مسابقه «سه میم» جمعه ها ساعت18 به مدت 45دقیقه میهمان خانه های مخاطبان نوجوان قزوینی خواهد بود.
انتهای پیام/1404
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان