۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین کتاب ۳+ رونمایی شد
کد خبر: ۳۵۵۱۴۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ساعت: ۹:۱۱ ↗ لینک کوتاه

روز گذشته؛

با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین کتاب ۳+ رونمایی شد

با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین کتاب ۳+ رونمایی شد.

با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین کتاب ۳+ رونمایی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم رونمایی از کتاب 3+ که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین موسوی نویسنده کتاب برگزار شد، اظهار کرد: انقراض نسل یکی از عذاب های الهی است و ظلم و فسق و فجور زمینه‌ساز عذاب الهی است.
 
وی تصریح کرد: گاهی شبهه را مطرح می کنند و می گویند فلان کشور بی دین خیلی متقی هستند که این بلا سرشان نمیامده؟ پاسخ این است که آنها مسلمان نیستند و تحت تعالیم الهی نیستند و خدا آنها را تحت پوشش قرار نداده است.
 
 
امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند فرموده اگر کافران کار خوبی کنند همین دنیا جوابشان را می دهم که بعد از آن بدهکارشان نباشم و اگر به ایمان مومنان لطمه ای وارد نمی شد، کاری می کردم که سقف خانه هایشان نقره باشد و به همین خاطر نباید جامعه دینی را با جوامع دیگر مقایسه کنیم چرا که در جامعه دینی نفاق و دروغ بسیار ویران کننده است و برکت را از بین می برد.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: خداوند فرموده رزق شما تنها دست خداست و تاکید می کند به خاطر ترس از فقر فرزندان خود را نکشید، باید این مهم را در جامعه تبیین کنیم که فرزند برکت است و برای تبیین این معنا علاوه بر تشویق های مالی، زیرساخت های ایمانی و اعتقادی را نیز تقویت کنیم.
 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خضری دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان، آقای مهدی مدرسی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین و خانم کبری علیخانی مدیرکل بانوان استانداری قزوین نیز در این مراسم رونمایی حضور داشتند.
 
گفتنی است کتاب 3+ با هدف گفتمان‌سازی پیرامون مسأله مهم جمعیت در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب منتشر شده است.
 
 
انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان