۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین استاد یزدان‌پناه به فکر تربیت دینی و فرهنگی نیروهای جوان و انقلابی بود
کد خبر: ۳۵۵۱۲۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ساعت: ۰:۸ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین:

استاد یزدان‌پناه به فکر تربیت دینی و فرهنگی نیروهای جوان و انقلابی بود/ مردی که با قرآن زیست و با عزت از دنیا رفت

مهدی صباغی گفت: استاد یزدان‌پناه در قبل، بعد و همچنین در طول دوران دقاع مقدس در پشت خاک‌ریزها نیز به فکر تربیت دینی و فرهنگی نیروهای جوان و انقلابی بوده است. 

استاد یزدان‌پناه به فکر تربیت دینی و فرهنگی نیروهای جوان و انقلابی بود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛  مهدی صباغی شهردار قزوین در شامگاه جمعه ۲۴ دی به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم «حاج رضا یزدان پناه» مفسر و استاد برجسته قرآن در مسجد راه چمن اظهار کرد: حاج رضا یزدان پناه مفسر و معلم قرآن، اسطوره و پرچم دار دین مبین اسلام در استان قزوین بوده است و خدا را شاکرم که در جوانی شاگرد این شخصیت عرفانی و قرآنی بوده‌ام. 

وی با بیان اینکه، اگر کسی با اخلاص کار کند، اینچنین حتی پس از ۲۱ سال مردم برایش نکوداشت برگزار می‌کنند، تصریح کرد: حاج رضا یزدان پناه، یکی از بانیان و خیرین نامدار قزوینی است که همواره بدون حمایت مالی خاصی، پایه و اساس این مسجد را بنا کرده است. 
شهردار قزوین بیان کرد: استاد یزدان پناه در قبل، بعد و همچنین در طول دوران دقاع مقدس در پشت خاک‌ریزها نیز به فکر تربیت دینی و فرهنگی نیروهای جوان و انقلابی بوده است. 

وی ادامه داد: این معلم قزوینی از جوانی تا آخرین لحظه‌های زندگی پر برکتشان، همواره به فکر تشویق و ترویج جوانان به دینداری بوده است. 

صباغی عنوان کرد: فاصله نگرفتن از قرآن و عترت از اعتقادهای سفت و سخت این مبارز دینی قزوینی بوده است که این اعتقاد باعث تقویت روحیه این مفسر قرآن در تربیت شاگردان قرآنی و انقلابی بوده است. 

وی ادامه داد: هر فردی که با قرآن و اهل بیت محشور بوده با عزت و آبرو از دنیا رفته است و حاج رضا یزدان پناه یکی از درگذشتگان با آبروی قزوینی است که به علت محشوریتش با قرآن در زمان حیات خود، همواره به فکر آگاه بخشی و بصیرت افزایی جوانان بوده است.
این مسئول افزود: قزوین زادگاه مبارزان و شخصیت‌های برجسته انقلابی است که راه آن‌ها باید ادامه دار باشد. 

شهردار قزوین با بیان اینکه، امروز دشمن به دنبال جنگ روانی است؛ اظهار داشت: راه حاج رضا یزدان پناه و سایر معلمان، مفسران دینی، ایثارگران و رزمندگان نامدار باید ادامه پیدا کند، چرا که دشمن در صدد ناکارآمد جلوه دادن دین در باور جوانان امروزی است.

صباغی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد شعله دین را که بزرگان ما آن را با مشعل روشن کرده‌اند، خاموش کند‌‌؛ اظهار داشت: امروز شاهد تهاجم فرهنگی گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف علیه کشور هستیم و باید هوشمندانه عمل و از باورهای عمیق دینی پاسداری کنیم.

شهردار قزوین اظهار داشت: امروز حتی دشمن با لباس روحانیت و تحت عنوان اسلام انگلیسی روی کار آمده و در شبکه‌های معاندی که توسط برخی به ظاهر روحانیون اداره می‌شود سعی در براندازی آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد. 

وی ادامه داد: خوشبختانه به علت گره‌خوردن اعتقادات مردم با قرآن و اهل بیت نقشه‌ها و تلاش‌های دشمن پیش نمی‌رود و همچنان ایرانی‌ها پایبند به نظام و انقلاب هستند. 

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد سکولار بودن الگو قرار گیرد؛ افزود: امید، بصیرت، اعتقاد و باورهای جوانان مورد هدف دشمن قرار گرفته است که با پایداری و پایبندی به نظام و همچنین ادامه دادن راه بزرگان دین و انقلاب می‌توانیم بصیرت جوانان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان