۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بسیج و سپاه پای کار مهار آتش در مجتمع چرم‌سازی بویین‌زهرا
کد خبر: ۳۵۵۱۱۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ساعت: ۲۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین خبر داد

بسیج و سپاه پای کار مهار آتش در مجتمع چرم‌سازی بویین‌زهرا

سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی از اطفاء حریق مجتمع چرم‌سازی بویین زهراء خبر داد و گفت: چهار دستگاه تانکر آب و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی سپاه به محل حادثه اعزام شدند.

بسیج و سپاه پای کار مهار آتش در مجتمع چرم‌سازی بویین‌زهرا
سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین دقایقی پیش در گفتگوی تلفنی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: یک واحد تولیدی در مجتمع صنعتی چرم سازی بویین زهرا از صبح امروز دچار حادثه آتش‌سوزی شد و پس‌از ساعت‌ها تلاش و مجاهدت نیروهای امدادی این حریق مهار شد. 
 
رفیعی‌آتانی گفت: همزمان با شروع این حادثه‌ بسیجیان و پاسداران سپاه ناحيه امام حسین علیه السلام شهرستان بویین‌زهرا در محل حریق حاضر و به حادثه‌دیدگان، نیروهای امدادی و انتظامی یاری رساندند. 
 
وی با اشاره به اینکه در این مجتمع چندین واحد تولیدی هیدروکربن و انواع مشتقات نفتی استقرار دارد، افزود: وسعت و حساسیت حادثه موجب شد تا تعدادی از خودروهای امدادی سپاه به منطقه اعزام و یاری‌رسان نیروهای امدادی باشند. 
 
فرمانده سپاه استان قزوین افزود: چهار دستگاه تانکر آب و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی سپاه در مدت زمان مهار حریق به مجتمع صنعتی چرم‌سازی بویین زهرا اعزام شدند. 
 
وی در پایان افزود: نیروهای امدادی بسیج و سپاه تا پایان عملیات پاکسازی و لکه‌گیری در کنار برادران عزیز آتش‌نشان در محل حادثه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان