۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بازدید از موزه‌های قزوین با تهیه بلیت اینترنتی
کد خبر: ۳۵۵۰۹۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

معاون میراث‌فرهنگی قزوین خبر داد

بازدید از موزه‌های قزوین با تهیه بلیت اینترنتی

احسان نورانی گفت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام در موزه‌های استان، گردشگران و بازدیدکنندگان می‎‌توانند به صورت غیرحضوری پیش از مراجعه به موزه‌ها بلیت‌های خود را تهیه کنند.

بازدید از موزه‌های قزوین با تهیه بلیت اینترنتی
احسان نورانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: به‌ منظور ارائه خدمات بهتر و ایجاد بستر مناسب برای بازدیدهای کیفی، تمام موزه‌های تحت پوشش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی سال جاری به سیستم خرید بلیت الکترونیکی مجهز شدند.

معاون میراث‌فرهنگی قزوین با بیان اینکه این موزه‌ها شامل کاخ‌موزه‌ چهلستون، موزه شهر، موزه سنگ‌نگاره‌های عالی‌قاپو و سایت تاریخی قلعه الموت هستند، افزود: با توجه به آماده‌سازی بستر تهیه بلیت اینترنتی برای جلوگیری از تمرکززدایی فروش بلیت الکترونیکی حضوری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در ایام پیک بازدیدها و تعطیلات، پیشنهاد می‌شود گردشگران و بازدیدکنندگان با مراجعه به آدرس  bilit.tafrihati.com به صورت غیرحضوری و پیش از مراجعه اقدام به خرید بلیت نمایند.

این مسئول یادآور شد: موزه‌های تحت پوشش این اداره‌کل همه‌روزه از ساعت ۹ الی ۱۷ و قلعه الموت از ساعت ۹ الی ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان و گردشگران هستند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان