۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های بازآفرینی قزوین
کد خبر: ۳۵۵۰۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ ساعت: ۸:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های بازآفرینی قزوین

محمدحسین حاج میرصادقی گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های بازآفرینی استان قزوین در سال‌جاری پیش‌بینی شده است که این میزان را باید تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۱جذب کنیم.

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های بازآفرینی قزوین
محمدحسین حاج میرصادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اعتبارات پیش‌بینی شده برای اجرای طرح‌های بازآفرینی استان قزوین اظهار کرد: ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که این میزان را باید تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۱جذب کنیم.

وی با بیان اینکه تامین اعتبارات پروژه‌های بازآفرینی در سه بخش تقسیم شده است، افزود: یک بخش از اعتبارات به صورت مستقیم توسط راه و شهرسازی تامین می‌شود که شامل پروژه‌های بهسازی معابر در محله فردوس آبیک، هادی‌آباد قزوین، کاروان سرای آبیک، بافت مرکزی بوئین‌زهرا، پایگاه بهداشتی درمانی در خیابان بلاغی قزوین و محلات سردار و راه‌آهن است.

مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: سایر اعتبارات پروژه‌های بازآفرینی توسط ادارات دیگر در راستای انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین راه و شهرسازی و اداره مربوطه تأمین می‌شود.

حاج میرصادقی ادامه داد: اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان برای ساخت یک مدرسه‌ و ۵۰۰ میلیون تومان به منظور اصلاح شبکه آب و فاضلاب در منطقه فردوس آبیک در راستای انعقاد تفاهم‌نامه‌ای از جمله اعتبارات تامین شده توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین است.

وی اذعان کرد: پروژه ساماندهی محوطه خوله کوه محله سردار جنگل شهرستان تاکستان توسط شهرداری اجرا می‌شود که اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پروژه و ۷۰۰ میلیون تومان برای تکمیل مدرسه ۶ کلاسه در این محل توسط راه و شهرسازی استان در نظر گرفته شده است.

این مسئول گفت: باتوجه به اینکه پروژه اصلاح شبکه آب و فاضلاب توسط شرکت آبفا در محله امامزاده حسین (ع) قزوین اجرا می‌شود، ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات بازآفرینی به این محل اختصاص می‌دهیم.

حاج میرصادقی یادآور شد: اختصاص ۹۰۰ میلیون تومان برای تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه، ۵۰۰ میلیون تومان برای بهسازی معابر و ۵۰ میلیون تومان به اداره فنی و حرفه‌ای در راستای توانمندسازی ساکنان منطقه هادی‌آباد قزوین از برنامه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان در حوزه اعتبارات است.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان