۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین انتصابات غیرکارشناسی منجر به حیف و میل بیت المال می‌شود
کد خبر: ۳۵۵۰۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

ماجرای یک انتصاب پر حاشیه در قزوین؛

انتصابات غیرکارشناسی منجر به حیف و میل بیت المال می‌شود

در اقدامی غیر منتظره و با حکم غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الاسلام سیدمحمود عرب به سمت سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین منصوب شد.

انتصابات غیرکارشناسی منجر به حیف و میل بیت المال می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، استان قزوین با دارا بودن ظرفیت‌ها و امکانات متعدد در زمینه کارخانجات و شرکت‌های تولیدی و همچنین موقعیت جغرافیایی و اجتماعی بواسطه قرارگیری در شاهراه ارتباطی شمال به جنوب و جنوب به غرب کشور در تولیدات کشاورزی و اقتصاد کشور نقش مهم و بسزایی داشته و همواره مورد توجه جریانات سیاسی متنوع بوده‌است.

ویژگی‌های برجسته استان در مسائل اقتصادی و تمرکز در ارتقاء آموزش‌های مهارتی و توانمندسازی کارآموزان می تواند نقش بسزایی در اشتغال‌زایی و رفع موانع تولید در کارخانجات ایفا نماید.

افزایش مهارت در افراد جویای کار و شاغل منجر به ارتقاء کیفیت تولیدات محصولات داخلی و در نتیجه توسعه صادرات غیر نفتی می‌شود و همین امر در استان قزوین که یک استان صنعتی است بسیار پررنگ‌تر خواهد بود.

امروزه نیازهای بازار مهارتی از وضعیت فعلی مهارت آموزی اقناع نشده و نیاز به مهارت‌های پیشرفته و به روز عمیقاً احساس می‌شود.

روز گذشته در یک اقدامی غیر منتظره و با حکم غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، حجت‌الاسلام سیدمحمود عرب به سمت سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین منصوب شد. 

این انتصاب در حالی انجام شده‌ که مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان دارای نیروهای متخصص، انقلابی و با تجربه می‌باشد که البته مورد توجه قرار نگرفته‌اند.

با بررسی رزومه کاری حجت الاسلام سید محمود عرب که دارای تحصیلات حوزوی می‌باشد نکته حایز اهمیت عدم برخورداری از تخصص و کارآمدی در حوزه آموزش فنی و حرفه ای است؛ به نظر می‌رسد این انتصاب به طور یقین آسیب‌های جدی به سازمان و رسالت آن وارد نموده و آسیب و دود این تصمیم گیری اشتباه به چشم جوانان استان خواهد رفت.

انتهای پیام /

دیدگاه ها

چگيني / ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

آخه داماد بزرگان قزوينه ديگه
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان