۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین فعالان رسانه سرداران میدان‌های جنگ فرهنگی هستند
کد خبر: ۳۵۴۹۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ساعت: ۸:۴۴ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین در جمع اصحاب رسانه:

فعالان رسانه سرداران میدان‌های جنگ فرهنگی هستند / صداقت و اخلاص دو عامل مهم در موفقیت و اثرگذاری در کارهاست

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: در دیدار اعضای بسیج رسانه استان گفت: همانگونه که سردار سلیمانی، سردار میدان های نظامی بودند، شما عزیزان نیز می توانید سرداران میدان های جنگ فرهنگی باشید و نقش رسانه ها در این جنگ مهم بسیار مهم و حیاتی است و امیدوارم هر روز بیش از گذشته این معنا مورد توجه قرار گیرد.

فعالان رسانه سرداران میدان‌های جنگ فرهنگی هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار اعضای بسیج رسانه استان قزوین که به مناسبت روز بسیج رسانه برگزار شد، یاد و خاطره مرحوم لیلا امیری از فعالان عرصه رسانه ای را گرامی داشت و اظهار کرد: مرحوم امیری در عرصه جهاد فرهنگی و عدالت خواهی افسری قوی و تاثیرگذار بود و شجاعانه در این میدان حضور داشت و ان‌شاءالله با صدیقه طاهره(س) محشور هستند.
 
وی تصریح کرد: خدای متعال برای ما یک ماموریت آسمانی و ملکوتی ترسیم کرده است و در هر شغلی که انجام می دهیم می باید بدانیم که ماموریت اصلی ما، همان ماموریتی است که خداوند ترسیم کرده و می بایست در مسیر آن تلاش کنیم که همان عبادت خدای متعال است.
 
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: هر فعالیتی که به آن اشتغال داریم، تلاش کنیم ماموریت اصلی خود را فراموش نکنیم و کارمان را به نحوی انجام دهیم که عبادت خدای متعال محسوب شود و اگر با صداقت برای رضای خدا کار کنیم، ماموریت اصلی عبادی و آسمانی مان زمین نمی ماند.
 
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند وعده داده که رزق هر انسان به دست او تامین می شود و اگر کارمان را با محور عبادت خدای متعال انجام دهیم، رزق انسان تامین می شود و این رزق چیزی جدای از مال است و برکات آن بسیار زیاد است.
 
وی صداقت و اخلاص را دو ویژگی مهم حاج قاسم سلیمانی معرفی کرد که رهبری بر آن تاکید کرد، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اخلاص و صداقت سردار سلیمانی را دو ویژگی مهم این سردار توصیف کرد و اگر ما نیز کارهایمان را با محوریت اخلاص و صداقت انجام دهیم، یقیناً برکات کارمان بسیار زیاد بوده و کارمان نیز اثرگذار می شود.
 
آیت الله عابدینی با تشریح خدمات گسترده سردار سلیمانی در جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی یادآور شد: خداوند فرموده ابرار کسانی هستند که به قیامت، کتاب های آسمانی، ملائکه، عالم غیب، زکات و نماز اعتقاد دارند و مال خود را برای آزاد کردن انسان های گرفتار صرف می کنند و سردار سلیمانی کسی بود که این معنا را به خوبی دنبال کرد و مردم مسلمان و غیر مسلمان را در کشورهای سوریه، یمن، عراق و غزه از دست ظلم، ستم و جنگ نجات داد و این مشی، خوب است الگوی شما فعالان رسانه ای قرار گیرد.
 
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین عدالت و کرامت را از ویژگی های بارز سردار سلیمانی برشمرد و اظهار کرد: عدالت و کرامت دو دروازه بسیار مهمی هستند که مردم را از ادیان دیگر به اسلام جذب می کند و هیچ دروازه ای به اندازه عدالت و کرامت زمینه پذیرش اسلام را برای انسان های دیگر فراهم نمی کند و بسیار مهم است که بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
وی یاد و خاطره مرحوم تختی را نیز گرامی داشت و تصریح کرد: جوانمردی یکی از ویژگی های بارز مرحوم تختی بود که در زندگی آن مرحوم بسیار مشهود بود و مردم را جذب شخصیتش کرد و ما نیز در عرصه های رسانه ای بسیار مهم است که جوانمردان عالم را الگوی خود قرار دهیم.
 
امام جمعه قزوین امر به معروف و نهی از منکر را در به عزت رسیدن انسان ها بسیار موثر دانست و گفت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بخاطر توجه به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر عزت پیدا کردند و خداوند نیز وعده آن را داده و این دو شخصیت بزرگ عالم نیز نمونه های عینی این مسیر الهی هستند.
 
 
آیت الله عابدینی با تشریح اهمیت عرصه های فرهنگی بیان کرد: همانگونه که سردار سلیمانی، سردار میدان های نظامی بودند، شما عزیزان نیز می توانید سرداران میدان های جنگ فرهنگی باشید و نقش رسانه ها در این جنگ مهم بسیار مهم و حیاتی است و امیدوارم هر روز بیش از گذشته این معنا مورد توجه قرار گیرد.
 
وی تاکید کرد: گرفتاری های امروز ما در گرایش های سیاسی نیست، بلکه در مسلمانی ماست، مسلمان ماندن هزینه دارد و می بایست این هزینه ها را تحمل کرد و همواره در مقابل مسئولان متذکر باشید و نسبت به مردم مدارا کنید و بدانیم با عدالت و عمل به حق، به نتایج خوبی می رسیم.
 
وی یاد و خاطره مرحوم حاج محمد حسین رجایی برادر شهید رجایی را گرامیداشت و گفت: این مرد مجاهد مثل پدر برای شهید رجایی بودند و در تربیت شخصیت این شهید عزیز تاثیر جدی داشتند، جا دارد در رسانه های استان به ابعاد شخصیت ایشان پرداخته شود.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان