۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رشد ۴۵ درصدی صدقه در استان قزوین
کد خبر: ۳۵۴۹۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ساعت: ۱۵:۱۷ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادتشریح کرد:

رشد ۴۵ درصدی صدقه در استان قزوین

فرزاد فرهادی گفت: ۹ ماهه نخست امسال ، جمع آوری صدقه در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۵ درصدی داشته است.

رشد ۴۵ درصدی صدقه در استان قزوین
 

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ فرزاد فرهادی روز شنبه با بیان این خبر، افزود: یکی از کمک های مستمر مردمی به نیازمندان صدقه است که برای پرداخت آن توصیه و سفارش های زیادی در آیات و روایات وجود دارد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۱۱۵ هزار خانوار، مشترک دائمی کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و برای پرداخت صدقه با این نهاد در ارتباط هستند.
وی اعلام کرد: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از هشت میلیارد و ۱۳ میلیون تومان صدقه جمع آوری شده که این رقم نسبت به مدت گذشته با رقم بیش از پنج میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان از رشد ۴۵ درصدی برخوردار است.
فرهادی افزود: صدقه جمع آوری شده از صندوق ها همانند سایر کمک های مردمی تنها در همان منطقه جمع آوری هزینه می شود بدین معنا که صدقه دریافتی در قزوین در آبیک یا تاکستان و صدقه آبیک در الوند یا قزوین هزینه نمی شود.
وی تصریح کرد: ریالی از صدقه جمع آوری شده برای غیر محرومان هزینه نشده و حقوق کارکنان مرتبط با امر صدقه نیز همانند سایر نیروها از محل اعتبارات دولتی پرداخت می شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: بیشترین میزان صدقه پرداختی در شهر قزوین بیش از سه میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان و پس از آن شهرهای البرز و تاکستان بوده است.
وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های مختلف خود از جمله صدقه را از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* اهدا کنند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان