۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تصمیمات استان برمبنای عقلانیت و عدالت خواهد بود
کد خبر: ۳۵۴۹۵۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ساعت: ۱۵:۱۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

تصمیمات استان برمبنای عقلانیت و عدالت خواهد بود/ اولویت ما منافع مردم است

محمدمهدی اعلایی گفت: امیدوارم به عنوان خدمتگذار ملت در فضای جدید مدیریتی استان بتوانیم آنچه را که ارکان شهدا و آرمان دولت است با تکیه بر اخلاق، عدالت، انصاف و عقلانیت و توجه به منافع ملت اجرایی کنیم.

تصمیمات استان برمبنای عقلانیت و عدالت خواهد بود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمد مهدی اعلایی در مراسم سی و چهارمین یادواره شهدای خوزنین و عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) که در مسجد جامع شهر خوزنین برگزار شد، اظهار کرد: شور و حال معنویت حاکم بر این محفل و استقبال مردم از مراسم گرامیداشت یادواره شهدا ستودنی است که از اصالت و دیانت مردم این منطقه نشات می‌گیرد.

وی افزود: این استقبال پرشور و روح بزرگ مردم این خطه نسبت به شهدا نشان‌دهنده اراده قلبی جوانان این منطقه نسبت به حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام است.

استاندار قزوین بیان کرد: وفاداری‌‌ و بصیرت‌ ملت ایران موجب شده که نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر حفظ دوام و بقای خود نیز اثرگذاری لازم را در منطقه و جهان داشته باشد.

این مسئول با اشاره به جمله معروف امام(ره) مبنی بر اینکه ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد، اذعان کرد: بدون شک مصداق این جمله شهدای عزیزی هستند که جان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند تا جامعه دینی و اسلامی ما را به تبلور این فرمایش امام نزدیک کنند.

وی تاکید کرد: دشمن در دنیایی که سرشار از ظلم، جور، بی‌عدالتی و بی‌تقوایی است و ملت‌ها در آماج فتنه‌ها و حملات مختلف قرار داده تا منافع و استقلال آن‌ها را به تاراج ببرند اما به علت وجود اعتقادات و باور عمیق به مقوله شهادت در ایران اسلامی، هیچگاه نتوانسته ردای اسارت را بر این ملت بپوشاند.

استاندار قزوین تصریح کرد: ملت ایران کاملا مستقل، مقتدر و موثر پای آرمان‌های خود ایستاده و تمام تنگناها را پست سر گذاشته است و امیدواریم که با یاری مردم بتوانیم از مشکلاتی که در این روزها با آن مواجه هستیم نیز عبور کنیم.

اعلایی اضافه کرد: در انتخابات ریاست جمهوری خواست و اراده ملت بر این بود که با در رأس کار قرار دادن یک رییس جمهور بااخلاق، معتقد و باورمند به آرمان‌های انقلاب بتوانیم در مسیر اصلاح قرار گیریم و از موانع عبور کنیم.

این مسئول ادامه داد: بدون شک مسائل درونی کشور دلیل بر این نیست که این موفقیت‌هایی که ثمره خون شهدا است را در سطح جهانی و منطقه‌ای نادیده بگیریم که چگونه دشمنان با حقارت منطقه را ترک کردند.



وی عنوان کرد: آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از مرزهای جغرافیایی ایران عبور کرده و ارزش‌های انقلابی اکنون در بخش وسیعی از منطقه جنوب غربی آسیا و حتی دورتر از این منطقه به گوش می‌رسد.

استاندار قزوین بیان کرد: باید قدردان خون شهدا به ویژه شهید سلیمانی و تمام کسانی که در رکاب او در مسیرهای فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند، باشیم و در آینده جهان اسلام بیشتر از امروز از منافع و اثرگذاری این شهدا بهره خواهد برد.

اعلایی اذعان کرد: با توجه به استقبال باشکوه مردم خوزنین برای برگزاری یادواره شهدا و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شایسته است این منطقه را به عنوان پایتخت شور فاطمیه نامگذاری کنیم.



این مسئول ادامه داد: عمق و ‌نفوذ باورهای فاطمی در این منطقه بی‌نظیری است که تبلور شور عمیق فاطمی در منطقه را نشان می‌دهد و این موضوع باید بیشتر شناخته شود تا به عنوان اسوه و الگویی برای سایر نقاط در استان و کشور مطرح شود.

وی ابراز کرد: امیدوارم به عنوان خدمتگذار ملت در فضای جدید مدیریتی استان بتوانیم آنچه را که ارکان شهدا و آرمان دولت است با تکیه بر اخلاق، عدالت، انصاف و عقلانیت و توجه به منافع ملت اجرایی کنیم.

استاندار قزوین در پایان گفت: دولت جدید بنا دارد با اولویت قرار دادن خواسته‌های مردم مسیر را هموار سازد و منافع ملت را با دقت و سرعت بیشتر پیگیری کند تا شاهد شرایط بهتری از گذشته باشیم، هرچند برخی مشکلات نیاز به برنامه‌ریزی‌های اساسی دارند تا مرتفع شوند.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان