۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ماجرای شایعه ساک پول حاج قاسم سلیمانی
کد خبر: ۳۵۴۹۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ساعت: ۱۹:۵۳ ↗ لینک کوتاه

ماجرای شایعه ساک پول حاج قاسم سلیمانی

کاردار سابق نظامی، دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: حاج قاسم سلیمانی دوستدار همه آحاد مردم بود.

ماجرای شایعه ساک پول حاج قاسم سلیمانی
 
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین  به نقل از فارس، ابوالقاسم علی‌نژاد دیروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در دادگستری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی دوستدار همه آحاد ملت بود مهم نبود اهل کدام حزب و جناح است باحجاب یا بی‌حجاب است همه را دوست می‌داشت و به آنها عشق می‌ورزید.

وی تصریح کرد: یک نقاش روی دیوار حرم سوریه عکس شهدا را کشید و فقط جای یک عکس خالی بود حاج قاسم رو به نقاش کرد و گفت «جای خالی این عکس را دوست دارم عکس من را نقاشی کن».

کاردار سابق نظامی، دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سوریه ابراز کرد: زمینه ترور شهید سلیمانی در طول بحران سوریه بارها و بارها فراهم شده بود اما به اذن خداوند متعال ایشان جان سالم به در می‎بردند.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: وقتی «شهید حاج‎رسول» به مزاح به «حاج قاسم سلیمانی» گفت «همه رو شهید کردی پس کی خودت شهید می‎شوی» در جواب ایشان فرمودند «حاج رسول دیگر از دستم راحت می‎شوی من اذن شهادت را گرفتم».

حاج قاسم سلیمانی ارادت ویژه‎ای به «شهید مصطفی صدرزاده» داشت
وی افزود: شهید سلیمانی در دیدار از خانواده شهدا از همه مادران شهدا می‎خواست برایشان دعا کنند تا شهید شوند در اواخر روزهای عمرشان فرمودند شهید شدن من برای نظام اسلامی بیشتر خاصیت دارد هرکاری از دستم برمی‎آمد، انجام دادم.

کاردار سابق نظامی، دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سوریه اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی ارادت ویژه‎ای به «شهید مصطفی صدرزاده» داشت شهید صدرزاده خودش را در قالب یک افغان جا زده و در تیپ فاطمیون به جبهه اعزام شد و این شهید همراه با «شهید احسان حاجی‎حتملو» به قلب دشمن می‎رفت و اطلاعاتی که فرمانده نیاز داشت را جمع‌آوری می‌کرد.

علی‌نژاد یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی از ابتدا که وارد سپاه پاسداران شد جزو بهترین گروه بود در طول سه دهه فرماندهی تحولات شگرفی را رقم زد و به واسطه توانمندی‌هایی که داشت تمام طرح‌های راهبردی دشمنان این مرز و بوم را بر علیه جمهوری اسلامی ایران خنثی کرد در راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب شب و روز نداشت.

وی تصریح کرد: به گفته سازمان سیا شهید سلیمانی یک نقش کاریزمایی داشت و از او یک دیپلمات تمام‌عیار یاد می‌کنند.

کاردار سابق نظامی، دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سوریه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی بسیار وقت‌شناس بود و هیچکاه خلف وعده نمی‌کرد، افزود: سردار سلیمانی در دیدار با پوتین رئیس جمهور روسیه بیش از 2 و نیم ساعت درباره جنگ با داعش صحبت کرد تا او را متقاعد کند با داعش بجنگد.

*ماجرای ساک پول حاج قاسم
وی با بیان اینکه حاج قاسم بدون هیچ تعصبی به مردم خدمت می‌کرد، تصریح کرد: شایعه کرده بودند که حاج قاسم یک ساک پول را از کشور خارج کرده من قسم می‌خورم که این شایعه‌ای بیش نیست خدمات اقتصادی که حاج قاسم سلیمانی به کشور کرد هیچ کدام از مسوولان اقتصادی در دولت‌های قبلی انجام ندادند.

علی‌نژاد با بیان اینکه شهید سلیمانی یک هنرمند، طراح و مدیر در تراز عالی بود، گفت: وقتی داعش شکست خورد در انبار داعش پر از چرخ خیاطی بود و حاج قاسم دستور داد یک کارگاهی ایجاد کنند و خانواده‌های شهدا در این کارگاه مشغول به فعالیت شوند و در این کارگاه نیاز جبهه تامین شود.

در حاشیه این مراسم ارتباط زنده تصویری با مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد و حال دل مدعوین این مراسم به سمت سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی پرکشید.

در پایان این مراسم از فرزند شهید مدافع حرم «افشین ذورقی» تقدیر به عمل آمد. ‌
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان