۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مجاهدت‌های خالصانه را باید از مکتب سلیمانی آموخت
کد خبر: ۳۵۴۸۷۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ ساعت: ۹:۱۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مجاهدت‌های خالصانه را باید از مکتب سلیمانی آموخت

فاطمه محمدبیگی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی ت مرزهای انسانیت و جغرافیایی عبور و از آنها پاسداری کرد و به واسطه این تلاش‌ها، یادش در تمدن ملل مختلف ماندگار شد.

مجاهدت‌های خالصانه را باید از مکتب سلیمانی  آموخت
فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به رمز اثرگذاری مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه اظهار کرد: ایشان برای دفاع از حقوق جامعه اسلامی اعم از مرد و زن مجاهدت کرد و آنها را از توطئه‌های دشمنان در برهه‌های مختلف نجات داد.

وی افزود: عملکرد و مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی فراتر از مرزهای انسانیت و جغرافیایی کشور بود و این شهید در راستای احیای تمدن نوین اسلامی تلاش کرد که به واسطه این تلاش‌ها لازم است یادش در تمدن ملل مختلف گرامی داشته می‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس در تبیین ابعاد مختلف ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی و محبویت این شخصیت در مجامع ملی و بین‌المللی گفت: ایمان، خلوص نیت و اندیشه ارزشمند وی محبوبیت شهید سلیمانی را در جامعه دو چندان کرده و امروز از حاج قاسم فارغ از مرزهای داخلی به عنوان سرار دلها یاد می‌شود.

محمدبیگی گفت: سردار سلیمانی ولایت مدار و پیرو منویات مقام معظم رهبری بود و این سنت الهی است کسانی که در راه الهی فعالیت ‌‌‌کنند،، خداوند یادشان را در دنیا و تاریخ جاودان می‌کند و حاج قاسم از این قاعده مستثنی نیست و محبوبیت ویژه‌ای در بین جامعه اسلامی و غیراسلامی دارد.

 وی در پایان ضمن تأکید بر ترویج مکتب حاج قاسم در جامعه یادآور شد: برای دستیابی به موفقیت لازم است در مسیر و مکتب این شهید قدم گذاشته و در تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان