۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خدمت خالصانه و مجاهدت سردار سلیمانی باید الگوی مسئولین شود
کد خبر: ۳۵۴۸۶۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا:

خدمت خالصانه و مجاهدت حاج قاسم باید الگوی مسئولین شود/ جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی تقویت شد

مصطفی آقاعلی گفت: شهادت سردار سلیمانی باعث همبستگی و افزایش وحدت ملی و تقویت جبهه مقاومت شد.

خدمت خالصانه و مجاهدت سردار سلیمانی باید الگوی مسئولین شود
مصطفی آقاعلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین،  با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی اسطوره ملی برای همه آحاد مردم است، اظهار کرد: از بارزترین خصوصیات رفتاری این شهید والامقام نیز ولایت پذیری، ساده زیستی، شجاعت، برخورداری از روحیه جهادی و اخلاص در عمل و مجاهدت خالصانه و صادقانه برای رضای الهی بود.
 
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در همه امور مطیع امر رهبری بود؛ افزود: خداوند متعال محبت شهید سلیمانی را به خاطر اخلاص در عمل، در دل‌ها ماندگار ساخت و ایشان به معنای واقعی به مقتضیات زمانه شناخت داشت. 

فرماندار شهرستان بوئین زهرا با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی با خدا معامله کرد، تصریح کرد: سردار دلها صفات والای انسانی را دارا بود و فراتر از دنیا می‌اندیشید؛ از این رو هر روز که می‌گذرد بر تاثیرگذاری شخصیت او افزوده می‌شود.

سردار سلیمانی فراجناحی بود
 
وی با تاکید بر ضرورت تبیین مکتب حاج قاسم در جامعه گفت: سردار سلیمانی متعلق به هیچ جریان خاصی نبود و همه خصوصیات رفتاری و شیوه مدیریتی او، الهام گرفته از نگاه فراجناحی ایشان بود.
 
آقاعلی بیان کرد: مهمترین ویژگی شخصیتی حاج قاسم این بود که به تعهد و تخصص در کنار هم توجه داشت و با وجود حضور فعال در انقلاب و جنگ تحمیلی، هرگز به دنبال ظاهرسازی و خودنمایی نبود؛ بنابراین مسئولان نیز باید از منش و سبک رفتاری این سردار بزرگ الگوبرداری کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث همبستگی و افزایش وحدت ملی و تقویت جبهه مقاومت شد، گفت: با توجه به هجمه‌ دشمنان در جنگ نرم و فضای مجازی که دنیای غرب و در راس آن امریکا علیه نظام جمهوری اسلامی با هدف ایجاد فاصله بین مردم و نظام دنبال می‌کنند، انتقام سخت به نوعی مطیع فرمان رهبری بودنِ ملت و مسئولین است.  
 
این مسئول در پایان گفت: دشمن در خیال خام خود تصور می‌کرد که با شهادت سردار سلیمانی می‌تواند بین مردم و نظام گسست ایجاد کند؛ در حالیکه روز به روز بر اطاعت پذیری و محبت مردم به ولی امر مسلمین افزوده می‌شود.
 
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان