۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسئولان همچون حاج قاسم باید در خط مقدم حل مشکلات مردم باشند
کد خبر: ۳۵۴۸۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ساعت: ۱۳:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار تاکستان در مصاحبه با صبح قزوین:

مسئولان همچون حاج قاسم باید در خط مقدم حل مشکلات مردم باشند/ انتقام سخت، خروج مفتضحانه امریکا از منطقه است

رضا طاهری گفت: انتقام سخت، خروج امریکا از منطقه و کوتاه شدن دست استکبار از جهان اسلام و خاورمیانه است و اکنون همه جهان شاهد خروج مفتضحانه امریکا از افغانستان و عراق هستند.

مسئولان همچون حاج قاسم باید در خط مقدم حل مشکلات مردم باشند
رضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی دارای خصوصیات فردی و اجتماعی بارزی در ابعاد مختلف بود که می‌تواند الگوی عمل همه مردم و مسئولان قرار بگیرد.
 
وی افزود: سردار سلیمانی پیرو کامل خط رهبری بود و در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت می‌کرد و همین امر نیز موجب ماندگاری این شخصیت بزرگوار در دل‌ها شد.
 
فرماندار تاکستان تصریح کرد: سردار سلیمانی مدیری شعارگرا و پشت میز نشین نبود بلکه مسئولی عمل‌گرا بود که همواره در میادین حضور داشت و به همه آحاد ملت به طور یکسانی نگاه می‌کرد.

این مسئول ابراز کرد: تواضع و فروتنی شهید سلیمانی او را به عنوان یک شخصیت منحصر به فرد به جهانیان معرفی کرد و موجب شد تا در دل همه مسلمانان و انسان‌های آزاده جای داشته باشد و یاد او برای همیشه زنده بماند.

مسئولان باید با سیره و مکتب سردار سلیمانی آشنا شوند

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی سرباز ولایت و مطیع فرمان رهبر معظم انقلاب بو به طوری که حتی وصیت کردند بر روی سنگ مزار ایشان صرفا عنوان سرباز نوشته شود.

فرماندار تاکستان تصریحکرد: مسئولان باید با سیره و مکتب سردار سلیمانی آشنا شوند و همانند این شهید والامقام در خط مقدم عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بوده و دیگران را به سمت تحقق اهداف هدایت کنند.
 
طاهری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در همان ساعت اولیه شهادت سردار سلیمانی اشاره فرمودند که انتقام سخت، خروج امریکا از منطقه و کوتاه شدن دست استکبار از جهان اسلام و خاورمیانه است و اکنون همه جهان شاهد خروج مفتضحانه امریکا از افغانستان و عراق هستند.
 
وی در ادامه گفت: موضع‌گیری و برخورد به موقع دلیرمردان شجاع اسلام و سربازان رشید سپاه در حمله به پایگاه عین‌الاسد سیلی محکمی به دشمن بود و هیمنه دروغین و پوشالی امریکا را در هم شکست.
 
 این مسئول در پایان تاکید کرد: انتقام سخت هنوز در راه است و خروج امریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی انتقام سختی است که به زودی زود محقق خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان