۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین شهید سلیمانی عمود خیمه مقاومت است
کد خبر: ۳۵۴۸۴۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ساعت: ۱۱:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مداح اهل بیت(ع):

شهید سلیمانی عمود خیمه مقاومت است/ انتقام سخت با تربیت سلیمانی‌ها محقق می‌شود

حاج محمد نبوی گفت: انتقام خون حاج قاسم را باید در صحنه عمل گرفت، انتقام این خون پاک را باید در صحنه اثرگذاری بر دنیا و علم، در طی کردن پله‌های اخلاص توسط مریدان و محبان ایشان گرفت.

شهید سلیمانی عمود خیمه مقاومت است
محمد نبوی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با بیان اینکه شهید سلیمانی عمود خیمه مقاومت است، اظهارکرد: جانفشانی‌ها و اخلاص و ارادت حاج قاسم در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب در دل دشمنان رعب و وحشت انداخته است.

این مداح اهل بیت(ع) تصریح کرد: امروز اگر دنیای اسلام در خارج از مرزهای جغرافیایی انقلاب اسلامی ایران امنیتی دارد به واسطه جانفشانی و حضور توحیدی سردار سلیمانی است.

نبوی یادآور شد: ویژگی بارز سردار سلیمانی اخلاص ایشان بود که در هر لباس و صحنه‌ای مخلصانه رفتار کردند و این خصلت حسنه در جبهه و جهاد، دستگیری از ایتام، اطلاعت از ولی و رهبرخود، سخنرانی‌های تاثیرگذارش و در هر موقعیتی در وجودش موج می‌زد.

این مداح اهل بیت(ع)اخلاص را گوهر گمشده جامعه امروز خواند و افزود: سردار سلیمانی به همه دنیا به ویژه مسلمان و شیعیان امیرالمومنین ثابت کرد که با وجود اخلاص، نیازی به پست و ریاست نیست چون هر کس اخلاص داشته باشد در قله‌های عرفان و محبوبیت قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی به همان اندازه که در مواجهه با کودکان و یتیمان مهربان و خاضع بود، در جبهه‌های جنگ هم صلابتش مثال زدنی است.

نبوی ادامه داد: کسی که در جبهه‌های جنگ با دشمن اینگونه وحشت ایجاد کرده و خط و نشان می‌کشد نیز در منزل یک شهید متواضعانه زانوی ادب می‌زند، در مجلس روضه اهل بیت (ع) یا در فراق همسنگرانش متواضعانه اشک می‌ریزد، روحیه صلابت، اخلاص، تواضع همه با هم در وجود ایشان جمع شده که نشان از روح بلند آن شخص دارد.

وی افزود: آن روزی که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم بی‌اختیار گریه کردم با اینکه نه ایشان را از نزدیک دیده و نه احوالاتش را مطالعه کرده بودم و تنها در حد اخباری که در جبهه‌های جنگ مقاومت منتشر می‌شد از ایشان شناخت داشتم، با این حال بعد از شهادت سردار حال عجیبی داشتم و گمان می‌کردم برای بار دوم پدرم از دست داده‌ام.

وی تصریح کرد: در دوران جنگ شاهد شهادت بسیاری از رزمندگان و مراسمات تشییع شهدا بودیم اما شهادت هیچکس به اندازه حاج قاسم ما را متاثر نکرد؛ غبطه این شهید بزرگوار را می‌خوریم و امیدواریم خداوند اخلاص ایشان را به ما عنایت کند.

این مداح اهل بیت (ع) یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی به دنیا ثابت کرد که می‌شود میز، ریاست، حب دنیا نداشت و دنبال مریدبازی نبود اما با اخلاص دنیا را تکان داد، می‌شود با دنیا حرف زد بدون آنکه دنیا را داشت چراکه دنیایی در ید قدرت ایشان بود اما ذره‌ای حب آن در دلش نبود.

نبوی با بیان اینکه انتقام خون حاج قاسم را باید در صحنه عمل گرفت، تصریح کرد: انتقام این خون پاک را باید در صحنه اثرگذاری بر دنیا و علم، در طی کردن پله‌های اخلاص توسط مریدان و محبان ایشان گرفت.

وی افزود: کسانی که ادعا می‌کنند به شهید سلیمانی ارادت دارند باید او را اسوه قرار دهند که بخشی از انتقام هم به این طریق و با ترویج مکتب سلیمانی گرفته خواهد شد.

نبوی در پایان گفت: اگر حاج قاسم صرفا مختص مقالات، سمینارها، کتاب‌ها و یادمان ها باشد، نمی‌توان به انتقامی که مدنظر است دست یافت بلکه انتقام ایشان در صحنه علم و عمل و با تربیت نسل سلیمانی محقق می‌شود.

انتهای پیام/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان