۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مکتب سردار سلیمانی سرلوحه رفتار مدیران باشد
کد خبر: ۳۵۴۸۲۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۴:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

مکتب سردار سلیمانی سرلوحه رفتار مدیران باشد

مهرعلی حق‌گویان گفت: ترویج مکتب حاج قاسم در حقیقت به معنای ترویج فرهنگ عدالت خواهی، اعتماد به نفس و خودباوری، مبارزه با فساد، انگیزه بالا برای خدمت به مردم، امیدآفرینی و تقویت روحیه تحرک و کار و تلاش است.

مکتب سردار سلیمانی سرلوحه رفتار مدیران باشد
مهرعلی حق‌ گویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به دلایل ماندگاری سردار سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم عزیز در حقیقت الگوی تمام عیار اخلاص و عمل بود که با تقوای الهی تمامی کارها را با نیت خدایی انجام می‌داد و همین بزرگترین رمز موفقیت این شهید گرانقدر است.

وی افزود: سردار سلیمانی مظهر عدالت، انصاف و خدمتگزاری صادقانه است و با روحیه خستگی‌ناپذیر و ولایتمداری خود همواره به دنبال کسب رضایت خداوند بود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: سردار سلیمانی دوستدار وطن و وفادار به انقلاب و نظام بود که با ساده زیستی و به دور از هرگونه تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری، خدمت به مردم و نظام را سرلوحه کارهای خود قرار می‌داد.

ترویج مکتب حاج قاسم یعنی امیدآفرینی و تقویت روحیه کار و تلاش

وی عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی مسئولی مردمی و همواره در کنار آحاد جامعه بود که بسیار بیت‌المال را رعایت می‌کرد و با مردم صادق بود؛ همچنین مسئولیت پذیری ایشان زبانزد همگان بود.

حق‌گویان با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی شهید سلیمانی بیان کرد: مسئولیت پذیری، رعایت بیت‌المال، اعتقاد به نیروی جوانان و تکیه به توان داخلی و مردمی بودن از نکات ارزنده این شهید بوده و لازم است مدیران از مکتب و الگوی رفتاری آن درس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه مسئولان ویژگی‌های سردار سلیمانی همچون عدالت، انصاف و ولایتمدار بودن را سرلوحه کار خود قرار دهند به طور یقین نگاه بسیاری از مردم نسبت به آنان تغییر کرده و اعتقاد خاصی به کارآمدی و تعهد مسئولان پیدا می‌کنند.

این مسئول ابراز کرد: هم اکنون در کشورهایی همچون عراق و سوریه و لبنان، عکس حاج قاسم سلیمانی در بسیاری از خیابان‌ها نقش بسته که نشان از شجاعت، شهامت و ایستادگی ایشان در برابر کشورهایی دارد که خود را ابرقدرت جهان می‌دانستند ولی در حقیقت قدرت آنان پوشالی است.

حاج قاسم باعث نزدیکی همه دل‌ها از هر گرایش و سلایق سیاسی شد

وی بیان کرد: وقتی قسمت اعظمی از سوریه و عراق به اشغال داعش درآمده بود، حاج قاسم با ایثار و شجاعت و اعتقاد به برتری قدرت خداوند بر تسلیحات نظامی کشورها وارد میدان شد و دشمنان را به عقب نشاند.

حق‌گویان خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی باعث نزدیکی تمامی دلها با هر گرایش و سلایق سیاسی شد و وحدت مستحکمی در داخل کشور و منطقه علیه مبارزه با استکبار به وجود آمد.

وی در پایان گفت: ترویج مکتب حاج قاسم یعنی ترویج عدالت خواهی، اعتماد به نفس و خودباوری، مبارزه با فساد، انگیزه بالا برای خدمت به مردم، امیدآفرینی و تقویت روحیه تحرک و کار و تلاش است.

انتهای پیام/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان