۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین بیش از یک هزار بسته گوشت قرمز در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۵۴۷۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدير کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوين:

بیش از یک هزار بسته گوشت قرمز در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود

حجت الاسلام علی رمضانی گفت: امروز يک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز در بسته‌های يک و نيم کيلويی در بين خانواده‌های نيازمند در شهرستان‌های قزوين، البرز، آبيک، بوئين زهرا و تاکستان توزيع می‌شود.

بیش از یک هزار بسته گوشت قرمز در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود
حجت الاسلام علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛  اظهار کرد: با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، موسسه حضرت خديجه(س) و برنامه تلويزيونی سمت خدا در مناسبت‌های مختلف توزيع گوشت در بين خانواده‌های نيازمند صورت می‌گيرد.

مدير ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوين ادامه داد: امروز هم يک هزار و 200 بسته گوشت قرمز در بسته‌های يک و نيم کيلويی در بين خانواده‌های نيازمند در شهرستان‌های قزوين، البرز، آبيک، بوئين زهرا و تاکستان توزيع می‌شود.

وی عنوان کرد: اين دهمين مرحله از توزيع گوشت در بين خانواده‌های نيازمند در سطح استان است که در توزيع اين بسته‌های گوشت، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مشارکت دارند به طوری که اين خانواده‌ها را شناسايي کرده و از اين طريق بسته‌های گوشت در بين محرومان توزيع می‌شود.

حجت الاسلام رمضانی تصريح کرد: يکي از رويکردها و اقداماتی که در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به صورت ويژه دنبال می‌شود و بعد از شيوع کرونا به صورت يک برنامه در دستور کار کانون‌ها قرار گرفته، کمک به نيازمندان و توزيع بسته‌های معيشتی در بين اين خانواده‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: در حديثی از امام صادق (ع) آمده است «هر مومني که گرفتاری مومن ديگری را رفع نمايد، خداوند هفتاد گرفتاری دنيا و آخرت را از وی دور می‌سازد» ان شاالله همه ما با قدم برداشتن در اين مسير و دستگيری محرومان از برکات دنيوی و اخروی اين کار بهره‌مند شويم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان