۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بدون تردید انتقام خون شهید سلیمانی را از قاتلان او خواهیم گرفت
کد خبر: ۳۵۴۷۵۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۸ ساعت: ۱۹:۳۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

بدون تردید انتقام خون شهید سلیمانی را از قاتلان او خواهیم گرفت

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: انتقام شهید سلیمانی تحقق خواسته‌های او است و جهان و دوستداران این شهید، تا وقتی خواسته‌ها و آرمانهای او محقق نشود آرام نخواهند نشست.

بدون تردید انتقام خون شهید سلیمانی را از قاتلان او خواهیم گرفت
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه بصیرت در سالن جلسات دفتر فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: دهه بصیرت در قزوین از هفتم دی ماه و سالروز قیام ماندگار مردم قزوین بر علیه طاغوت و دو روز زودتر از دیگر نقاط کشور آغاز می‌شود.


وی با بیان اینکه نباید به حادثه ۹ دی به عنوان یک اتفاق ساده و گذرا نگاه کرد افزود: باید امروز بیش از هر زمانی به دنبال ریشه یابی و تبیین این رویداد بزرگ و تاریخ ساز در کشور باشیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه افتخار جمهوری اسلامی این است که بخش اعظمی از مدیران و مسئولان در آن با رأی مردم انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: در سال ۸۸ با فتنه انگیزی عده‌ای، شیرینی یکی از ماندگارترین انتخابات تاریخ انقلاب تلخ شد.

وی تاکید کرد: هدف اصلی دشمن در آن ایام انتخابات نبود بلکه اصل نظام توسط دشمنان این آب و خاک نشانه گرفته شده بود و عده‌ای که رهبری از آنها به عنوان فریب خورده یاد کرده است در این پازل دشمن بازی کردند.

رفیعی اضافه کرد:مقام معظم رهبری در همان روزهای نخست این فتنه به فریب خوردگان اعلام کردند که آتشی که بر افروخته می‌شود به دستان شما خاموش نخواهد شد اما این عده به این توصیه توجه نکردند تا اینکه سرانجام آتش فتنه به خیمه‌های اباعبدالله الحسین در خیابان‌های تهران و در روز عاشورا رسید.

وی با بیان اینکه نباید به راحتی اجازه دهیم کسی از قطار پرسرعت انقلاب پیاده شود و همه باید به دنبال حفظ وحدت باشیم، بیان کرد: بزرگترین ظلم در این حوادث آسیب دیدن امید دوستداران انقلاب و خوشحال شدن دشمنان نظام و ملت بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: هیچکس مخالف اعتراض نیست اما باید بدانیم که کف خیابان میدان نبرد با ملت ایران و فتنه انگیزی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی تاکید کرد: انتقام شهید سلیمانی تحقق خواسته‌های او است و جهان و دوست داران او تا وقتی خواسته‌ها و آرمانهای او محقق نشود آرام نخواهند نشست.

رفیعی عنوان کرد: انتقام اصلی خون حاج قاسم تنها با کشتن چند امریکایی نیست بلکه ازاله آمریکا و نابودی اسرائیل دل عاشقان او را آرام خواهد کرد.

وی تاکید کرد: سیره حاج قاسم امروز به یک مکتب تبدیل شده و همه باید تلاش کنیم تا مکتب سلیمانی برای جامعه و مردم مستضعف جهان به خوبی تبیین شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با اشاره به اجرای ۸۰ برنامه شاخص در دهه بصیرت در استان قزوین گفت: برگزاری مراسم تشییع ۳ شهید گمنام و ۲ شهید قزوین که هویت آنها به تازگی تعیین شده از جمله برنامه‌هایی است که در هفته پیش رو برگزار خواهد شد.

وی برگزاری همایش سه روزه مقاومت در دانشگاه امام خمینی (ره) و همچنین برگزاری مراسمی با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در دانشگاه شهید رجایی را از جمله برنامه‌های این دهه دانست.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان