۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت به حضور کرد
کد خبر: ۳۵۴۷۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۸ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

در سالروز ایام الله۹دی؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت به حضور کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار نهم دی ماه در دهه بصیرت و میثاق با ولایت دعوت کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم دعوت به حضور کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت حماسه ماندگار نهم دی ماه در دهه بصیرت و میثاق با ولایت دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است؛

پیچیده ترین و گسترده ترین فتنه سال های اخیر که با طراحی و برنامه ریزی، نظام استکبار و توسط عوامل خودباخته داخلی اجرا شده بود، پس از ماه ها خرابکاری، هنجارشکنی و توهین به ارزشها و مقدسات، سرانجام در هشتم و نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور منسجم و یکپارچه مردم بصیر و ولایتمدار و با عنایات خاص حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با رهبری های داهیانه و حکیمانه ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای برچیده شد.

ملت عزتمند ایران ثابت کردند که با هر نوع تفکر و سلیقه سیاسی، پشتیبان ولایت فقیه هستند و اجازه نمی دهند آسیبی به این مملکت برسد.

اکنون در دوازدهمین سالروز این حماسه تاریخی، اهالی ولایتمدار و بصیر استان قزوین، همایش های مختلفی با عنوان "بصیرت و میثاق امت با ولایت" با حضور اقشار مختلف مردم عزیز و مسئولان گرانقدر استانی در مرکز استان و کلیه شهرستانها در بزرگداشت حماسه ماندگار نهم دی ماه در دهه بصیرت و میثاق با ولایت، به رغم شرایط کرونایی و محدودیت های مترتب بر آن با حضور مجاهدانه و نقش آفرینی آحاد مردم حزب الله بصیر و همیشه حاضر در صحنه با رعایت دقیق اصول بهداشتی اعم از فاصله اجتماعی و استفاده همگان از ماسک، برگزار خواهند کرد.

از عموم اقشار مختلف مردم شهیدپرور استان قزوین دعوت می شود با حضور گسترده و مسئولانه در این برنامه ها، یکبار دیگر با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره)، شهدای عزیز و منویات مقام عظمای ولایت تجدید پیمان نمایند.

در این راستا مراسم گرامیداشت هفتم و نهم دی در گلزار شهدای قزوین با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس محترم سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح نهم دی ماه، مراسم ۹ دی و دهه بصیرت در دانشگاه فرهنگیان با سخنرانی دریادار پاسدار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه ۱۱ دیماه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام خمینی(ره) روز دوشنبه ۱۳ دیماه ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان