۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین درخواست مردم از اقدام عجیب مهدوی‌کیا
کد خبر: ۳۵۴۶۰۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲ ساعت: ۱۰:۹ ↗ لینک کوتاه

درخواست مردم از اقدام عجیب مهدوی‌کیا

مردم با ایجاد کمپینی خواستار عذرخواهی سرمربی تیم ملی فوتبال امید در ماجرای دیدار دوستانه منتخب اعراب و منتخب جهان شدند.

درخواست مردم از اقدام عجیب مهدوی‌کیا

به گزارش صبح قزوین به نقل از خبرگزاری فارس، کابران فارس من با ایجاد کمپینی (اینجا ببینید) خواستار عذرخواهی مهدی مهدوی‌کیا به خاطر شرکت در یک دیدار نمادین شدند. (اینجا ببینید)

در این کمپین که تا لحظه انتشار این خبر بیش از 7400 نفر امضا جمع آوری کرده، کاربران خبرگزاری فارس خواستار عذرخواهی مهدی مهدوی کیا به خاطر بازی با پیراهن منقش به پرچم رژیم صهیونیستی شدند. وی در این مسابقه کنار ستارگان منتخب اعراب قرار گرفت. او در این مسابقه با پیراهنی به میدان رفت که تصویر پرچم رژیم صهیونیستی روی آن نقش بسته بود. سرمربی تیم منتخب جهان نیز برعهده یک مربی صهیونیست بوده است.

این موضوع موجب اعتراض گسترده مخاطبان فوتبال و مردم در کشورمان شد. حتی در کشورهایی چون عراق و سوریه، موجی از اعتراضات به ستاره‌های این کشور به راه افتاد و خواستار تبری از حضور در دیداری جهت عادی سازی به رسمیت شناخته شدن رژیم صهیونیستی شدند.

در این راستا، یونس محمود ستاره سابق تیم ملی عراق بلافاصله از اقدام خود عذرخواهی کرد و توضیحاتی داد تا مردم این کشور در جریان ابعاد ماجرا قرار گیرند. ستاره سابق تیم ملی سوریه هم بابت حضور در این مسابقه عذرخواهی کرد.

مخاطبان خبرگزاری فارس که به این رفتار مهدوی کیا و سکوت وی و فدراسیون در این ماجرا اعتراض دارند، می‌توانند برای شرکت در این کمپین به لینک فوق مراجعه کرده و نظرات خود را در این قسمت درج کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان