۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۲ واحد صنفی متخلف قزوین در بازار شب یلدا شناسایی شد
کد خبر: ۳۵۴۵۸۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱ ساعت: ۱۰:۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین:

۱۲ واحد صنفی متخلف قزوین در بازار شب یلدا شناسایی شد

فاطمه خمسه گفت: بازرسان قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین در گشت مشترک با تعزیرات حکومتی از بازار شب یلدا، ۱۲ واحد صنفی متخلف را شناسایی کردند.

۱۲ واحد صنفی متخلف قزوین در بازار شب یلدا شناسایی شد

فاطمه خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: این بازرسی در راستای تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در گشت مشترک با ماموران تعزیرات حکومتی در چند نوبت صبح و بعد از ظهر انجام شد.

وی گفت: در این بازرسی‌ها، ۳۱ واحد صنفی در حوزه‌های میوه و تره بار، خشکبار، نانوانی، لبنیات و فروشگاه های زنجیره ای بازدید شد و پس از بررسی‌های لازم ۱۲ واحد صنفی متخلف به دلایل گرانفروشی، کم فروشی و درج نکردن قیمت شناسایی و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به راه اندازی قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین با مسوولیت جهاد کشاورزی از ماه گذشته، گفت: با واگذار شدن مسوولیت کنترل بازار محصولات اساسی به وزارت جهاد کشاورزی، بازرسان جهاد کشاورزی وارد عمل شده و تاکنون ۲۶۰ واحد را بازرسی کرده و برای ۵۱ واحد متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل داده اند.

این مسئول گفت: ۲۸ بازرس از سوی قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین با هدف نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی، بر بازار شهر قزوین نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان