۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ۱۰ فوتبالیستی که یک "بازی ویدیویی" به نام خود داشته‌اند
کد خبر: ۳۵۴۵۳۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۲۹ ساعت: ۱۰:۳۹ ↗ لینک کوتاه

۱۰ فوتبالیستی که یک "بازی ویدیویی" به نام خود داشته‌اند

در این گزارش قصد داریم به ۱۰ فوتبالیستی که یک "بازی ویدیویی" به نام خود داشته اند، اشاره کنیم.

۱۰ فوتبالیستی که یک "بازی ویدیویی" به نام خود داشته‌اند
 

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ؛ بازی‌های ویدیویی بین همه مردم و بازیکن‌ها جایگاه ویژه‌ای داشته اند. در چند سال اخیر فوتبال همیشه یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های ویدیویی در بین همه بازیکن‌ها بوده است، اما یکی از گزینه‌هایی که بازی‌های فوتبال را از هم دیگر متمایز می‌کند، کیفیت و گرافیک بازی فوتبال است.

بازی فوتبال دیوید بکام

DBS (بازی فوتبال دیوید بکام) یک بازی فوتبال بیهوده بود که هدفی جز کسب درآمد برای دیوید بکام در اواخر سال ۲۰۰۱ نداشت. این بازی کیفیت خوبی برای پوشش تمام بازیکنان نداشت و از لحاظ گرافیکی در سطح پایینی قرار داشت.  این بازی برای کنسول پلی استیشن بود، اما مجوز رسمی نداشت و در نهایت حس خوبی را برای بازیکنان بازی های ویدیویی ایجاد نکرد.

بازی فوتبال دیوید بکام

بازی رونالدو V فوتبال

خلاف بسیاری از بازی‌های این لیست، «رونالدو V فوتبال» در واقع یک بازی ویدیویی خوب بود. درست از همان ابتدا از ویژگی خاصی بهره‌مند بود؛ چون در تلویزیون پخش شد. همه تیم‌ها در این بازی بودند و گیم‌پلی این بازی برای بازیکنان سریع و رضایت‌بخش بود. "جام V-Football" حالت استانداردی از مسابقات جام جهانی را به نمایش می‌کشید، اما موضوع جالب این بود که تیم‌ها در ۸ گروه قرار می‌گرفتند و این بازی حال و هوای جام جهانی را برای بازیکنان بازی‌های ویدیویی زنده می‌کرد.

گرافیک این بازی در سطح خوبی قرار داشت و بیشتر از آن چیزی بود که بازی‌های فیفا و PES در آن زمان می‌توانستند برای بازیکنان مهیا کنند. بازی رونالدو V فوتبال یک شاهکار در زمان خود بود.

بازی رونالدو V فوتبال

بازی فوتبال اولری  Manager ۲۰۰۰

دیوید اولری بازی فوتبال مخصوص خود را داشت. یک بازی فوتبال مدیریتی که برای کنسول های Gameboy Color بود. همه فکر می‌کردند که این بازی یک بازی مزخرف و کم‌هزینه است، اما در واقع یک بازی کم‌هزینه شگفت‌آور و مناسب برای بازیکنان بازی‌های ویدیویی بود. این بازی از زمان خود جلوتر بود و یک بازی مدیریتی و سرگرم کننده را برای Gameboy به ارمغان آورد.

بازی فوتبال اولری  Manager ۲۰۰۰

بازی لیگ جهانی فوتبال مایکل اوون

بازی لیگ جهانی فوتبال مایکل اوون که در آغاز هزاره جدید و روی کنسول‌های Nintendo ۶۴، Playstation و Dreamcast منتشر شد، یکی از بازی‌های خیلی بد بود. این بازی دو نسخه ۹۹ و ۲۰۰۰ را به همراه داشت و در ایالات متحده با نام "Mia Hamm Soccer" با ستاره زن فوتبال به عنوان یک گزینه قابل فروش به بازار آمد. این بازی شامل تعداد شگفت‌انگیز لیگ‌ها و تیم‌ها بود، اما گرافیک این بازی برای آن زمان واقعا بد بود و گیم‌پلی درهم و ناخوشایندی داشت. این بازی همچنین بدترین بازی معرفی و شناخته شده برای بشر بود.

بازی لیگ جهانی فوتبال مایکل اوون

بازی فوتبال مدیریت بازیکن کوین کیگان

این بازی در سال ۱۹۹۳ برای کنسول‌های سوپر نینتندو منتشر شد. این بازی مدیریتی بازیکن در آلمان با نام K.H منتشر شد. منوی اصلی این بازی یک نمایش دیجیتال خنده دار از دفتر کیگان بود.

بازی فوتبال مدیریت بازیکن کوین کیگان

بازی فوتبال مارادونای هندبال پیتر شیلتون

این بازی در سال ۱۹۸۶ و برای Commodore ۶۴ منتشر شد. مارادونای هندبال پیتر شیلتون خنده دارترین عنوان یک بازی فوتبال است که تاکنون شنیده شده است. علی رغم نام مارادونا، این بازی تنها شامل ۱۶ تیم بود و بازی‌های لیگ برتر انگلیس را به نمایش گذاشت. مسابقات به دو نیمه تقسیم شده اند که در آن بازیکنان ۳ یا ۴ فرصت برای سیو دروازه خود دارند.

بازی فوتبال مارادونای هندبال پیتر شیلتون

بازی فوتبال خیابانی کریس کامارا

کریس کامارا پس از این که به یکی از طرفداران شفیلد یونایتد اجازه داد تا نام یک بازی فوتبال پلی‌استیشن را که پیرامون بازیکن مورد علاقه‌اش طراحی کرده بود، بگذارد. این بازیکن دیگر دخالتی در روند تولید این بازی نداشت و در واقع این بازیکن در بازی که تیم‌های «خیابانی» از سراسر جهان در آن حضور دارند، شرکت نداشت.

در این بازی که بازیکنانی مانند «روری»، «جوکسر»، «دکلان» و «دیو» در آن حضور دارند و شش سطح مختلف در مکان‌های تصادفی در سراسر جهان وجود دارد. این فوتبال خیابانی یک بازی واقعاً عجیب و غریب، عنوانی کم‌هزینه در سال ۲۰۰۰ بود و به عنوان یکی از عجیب‌ترین بازی‌های فوتبال منتشر شده شناخته می‌شود.

بازی فوتبال خیابانی کریس کامارا

بازی فوتبال سوپراستار Gazza

بازی فوتبال سوپراستار Gazza که در سال ۱۹۸۹ برای سیستم‌های آمستراد، آمیگا و سی ۶۴ منتشر شد. بازی فوتبال سوپراستار Gazza یک بازی فوتبال جالب بود. این بازی در بیشتر موارد شبیه پخش تلویزیونی بود، تا این که یک بازیکن به یک سوم پایانی می رسید و دوربین برای نگاه کردن به دروازه تغییر کرد. یک سیستم عجیب و غریب، اما نمایش مناسبی از بازی زیبا در سال ۱۹۸۹ بود.

بازی فوتبال سوپراستار Gazza

بازی فوتبال مدیریت بازیکن الکس فرگوسن ۲۰۰۱

بازی فوتبال مدیریت بازیکن الکس فرگوسن ۲۰۰۱ یکی از بازی های فوتبال افتضاح بود. علی رغم این که در آن زمان این بازی، یک بازی مدیریت بازیکن نبود. مدیریت  بازیکن Fergie به کاربر اجازه می‌داد تمام بازی‌های مدیریتی را سرهم کند، اما با این توانایی که خودتان مسابقات را انجام دهید. این بازی بهتر بود که یک بازی کاملاً مدیریتی باشد، زیرا گیم پلی آن وحشتناک بود. به طور باورنکردنی، این بازی برای فصل دوم بازگردانده شد.

بازی فوتبال مدیریت بازیکن الکس فرگوسن ۲۰۰۱

بازی توتال فوتبال استیون جرارد ۲۰۰۲

بازی توتال فوتبال استیون جرارد ۲۰۰۲ دقیقاً مانند بازی دیوید اولری، نیز برای کنسول‌های Gameboy Color بود و توسط همان استودیو ساخته شد و دارای منو‌ها و تصاویر تقریباً یکسانی بود. در واقع، این بازی اساساً همان بازی O'Leary Manager اما بدون جزئیات مدیریتی بود.

بازی توتال فوتبال استیون جرارد ۲۰۰۲

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان