۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین حضور مهدوی کیا در پروژه عادی سازی روابط رژیم اشغالگر با جهان اسلام
کد خبر: ۳۵۴۵۲۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۲۸ ساعت: ۱۹:۱۰ ↗ لینک کوتاه

حضور مهدوی کیا در پروژه عادی سازی روابط رژیم اشغالگر با جهان اسلام

سرمربی امیدهای ایران مقابل یک مربی صهیونیست در دیداری دوستانه که با برنامه ریزی فیفا برگزار شد، حضور پیدا کرد.

حضور مهدوی کیا در پروژه عادی سازی روابط رژیم اشغالگر با جهان اسلام
 

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین؛ دو روز پیش یک بازی نمادین به دلیل رسمیت یافتن جام کشورهای عربی بعد از ۶۰ سال از سوی فیفا، به میزبانی دوجه قطر برگزار شد.

این دیدار نمادین بین تیم ستارگان اعراب و منتخب جهان برگزار شد. بعد از برگزاری دو روز از این دیدار که مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید هم در آن شرکت کرد، اخباری از حضور یک صهیونیست در این رقابت شنیده می شود که دلالت بر وجود انگیزه های سیاسی و غیرفوتبالی دارد که بر ابعاد ماجرا می افزاید.

حضور مهدوی کیا در پروژه عادی سازی روابط رژیم اشغالگر با جهان اسلام

آورام گرانت سرمربی سابق چلسی که تابعیت صهیونیستی دارد، به عنوان مربی تیم منتخب ستارگان حضور داشت ولی در این بازی که یکی از مهمترین انگیزه های برگزاری آن عادی سازی روابط با صهیونیست ها بوده، مهدی مهدوی کیا هم حضور پیدا کرده است.

این درحالیست که رابح ماجر و ۲ ستاره دیگر فوتبال الجزایر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حاضر نشدند در کنار یک صهیونیست بازی کنند تا در این فرآیند که هدف نهایی آن عادی سازی روابط با این رژیم کودک کش است، مشارکت کنند.

رژیم اشغالگر قدس به صورت هدفمند این روزها به دنبال عادی سازی روابط از طریق ورزش با اعراب و کشورهای مسلمان است. حضور گرانت صهیونیست در تیم منتخب جهان مقابل تیم اعراب، یکی از ترفندهای اجرایی سازی این پروژه است. حضور در این بازی نمادین در کنار مربی صهیونیست که هدفگذاری آن دادن مشروعیت و مقبولیت به این رژیم است، موضعی است که مهدوی کیا و فدراسیون فوتبال بایستی درباره آن توضیح دهند.

انتهای پیام/1404
منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان