۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آغاز اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر بیدستان
کد خبر: ۳۵۴۴۲۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۷ ساعت: ۱۰:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز عنوان کرد

آغاز اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر بیدستان

محمد نصیری گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن برای افرادی که در گذشته ثبت‌نام کرده‌اند، در شهر بیدستان نیز آغاز شده است و ۳۰ الی ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به خود اختصاص می‎‌دهد.

آغاز اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر بیدستان
محمد نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اجرای طرح جهش مسکن در شهرستان البرز اظهار کرد: باتوجه به اینکه سایت سامانه ثبت‌نام طرح جهش مسکن همچنان فعال است، آماری از ثبت‌نام کنندگان در دسترس نداریم اما ظرفیت ثبت‌نام به اندازه کافی برای متقاضیان در شهر مهرگان و الوند وجود دارد.

وی افزود: اجرای طرح اقدام ملی مسکن برای افرادی که در گذشته ثبت‌نام کرده‌اند، در شهر بیدستان نیز آغاز شده است و 30 الی 40 درصد پیشرفت فیزیکی را به خود اختصاص می‎دهد؛ برای اجرای طرح جهش مسکن نیز زمین و امکانات لازم در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر شریفیه پیشنهاد داده‌ شده است و شهرداری و شورای اسلامی نسبت به اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند؛ همچنین این طرح در صورتی که در شهر نصرت‌آباد متقاضی داشته باشد اجرا می‌شود.

نصیری عنوان کرد: شرایط لازم برای اجرای طرح جهش مسکن در هر چهار شهر شهرستان البرز فراهم است و اجرای آن می‌تواند دستاوردهای مناسبی را برای شهرها به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه ثبت‌نام در طرح جهش مسکن دارای شرایط است، محدودیتی برای ثبت‌نام واجدان شرایط وجود ندارد و به هر میزانی که متقاضی برای ثبت‌نام وجود داشته باشد، واحد واگذار می‌شود.

مهرگان بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان در طرح جهش مسکن

این مقام مسئول با اشاره به بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان در طرح جهش مسکن ادامه داد: هرچند ثبت‌نام از شهرهای مختلف شهرستان انجام شده اما بیشترین استقبال مربوط به شهر مهرگان است.

نصیری یادآور شد: طبیعی است که شهر جدید مشکلاتی را دارد و شهر مهرگان از این قاعده مستثنی نیست که البته بخشی از این مشکلات حل شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیاری وجود دارد.

وی با اشاره به زیرساخت‌های شهر مهرگان ابراز کرد: مناسب‌سازی و حل مشکلات شهر تازه تأسیس شده مانند مهرگان نیازمند بازه زمانی است؛ نقشه ساخت و اعتبارات شهر مهرگان شهرستانی بوده اما اقدام آن در سطح استانی است و همین موجب بروز مشکلاتی در این ناحیه شهری شده است.

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: زمین‌هایی از سوی سازمان مسکن به شهرداری اختصاص داده شده تا از محل فروش این زمین‌ها، درآمدهایی حاصل و برای حل مشکلات زیرساخت‌های مهرگان استفاده شود و تفاهم‌نامه‌هایی نیز در این خصوص در راستای تکمیل و ساخت مسجد امضا شده است.

انتهای پیام/4006
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان