۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رونمایی رنگ سال ۲۰۲۲ + نحوه انتخاب
کد خبر: ۳۵۴۲۹۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۹ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

رونمایی رنگ سال ۲۰۲۲ + نحوه انتخاب

رنگ سال ۲۰۲۲ میلادی رسما رونمایی شد.

رونمایی رنگ سال ۲۰۲۲ + نحوه انتخاب
 
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین ؛با توجه به نزدیک شدن به سال نو میلادی و سال ۲۰۲۲ و عید نوروز سال ۱۴۰۱، شرکت پنتون رنگ سال را مانند هر سال معرفی میکند تا طرفداران و عاشقان مد و پوشاک که طبق رنگ سال خرید میکنند بتوانند در عید کریسمس و در ایران در عید نوروز، لباس و رنگ مو و دکور منازل خود را بر اساس رنگ سال چیدمان کنند و آرایش و استایل بروزی داشته باشند.کمپانی پنتون که بزرگترین شرکت در جهت شناخت رنگ‌هاست، هرسال یک رنگ را به عنوان رنگ سال معرفی می‌کند. این کمپانی رنگ «very peri» را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ انتخاب کرده است.
رنگ سال ۲۰۲۲
«لئاتریس آیزمن» مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون در بیانیه‌ای مطبوعاتی درباره این انتخاب‌ها گفت:استفاده ما از رنگ، با روحیه فرهنگی مان ارتباط مستقیم دارد. همان طور که ما آینده جدیدی را کشف می‌کنیم، به دنبال فرصت‌هایی هستیم تا کاری کاملا متفاوت انجام دهیم. این‌ها رنگ‌هایی هستند که تمایل ما به شکستن مرز‌ها را برآورده می‌کنند. همان تمایلی که در حقیقت نیاز مشتاقانه ما به خلاقیت سرزنده و بیان بصری بدون محدودیت است و ما در حال ورود به این زمان هستیم.
گل ارکیده
تاریخچه شرکت پنتون معرفی کننده رنگ سال
پنتون (PANTONE) نام شرکتی واقع در شهر کارلستات نیوجرسی است که در زمینه چاپ، تولید رنگ و رنگ شناسی در سراسر دنیا معتبر و مشهور است. این شرکت با بیش از ۴۰ سال سابقه، الهام بخش بسیاری از برندها، صنعت مد و فشن، طراحی داخلی و تولید بسیاری از لوازم و ابزار است.
رنگ و سایه‌های پاستیلی معرفی شده توسط پنتون برای سال ۲۰۲۲ به شرح زیر است: 
رز مرجانی، تناژ رنگی گل‌ها
بنفش آدامس بادکنکی
بنفش پاستلی
شکوفه ارکیده
کهربایی
سبز
کوارتز 

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان