۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جهانبخش برابر نماینده رژیم صهیونیستی به میدان نمی‌رود
کد خبر: ۳۵۴۲۷۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۸ ساعت: ۱۷:۱۱ ↗ لینک کوتاه

جهانبخش برابر نماینده رژیم صهیونیستی به میدان نمی‌رود

وینگر ایرانی تیم فوتبال فاینورد روتردام هلند در دیدار با نماینده رژیم صهیونیستی در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا به میدان نخواهد رفت.

جهانبخش برابر نماینده رژیم صهیونیستی به میدان نمی‌رود

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ؛در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد امروز (پنجشنبه) از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در دیداری تشریفاتی میزبان نماینده رژیم صهیونیستی (تیم مکابی حیفا) است.

بر اساس اعلام سایت "اورنج" علیرضا جهانبخش در این بازی هم مانند دیدار رفت در میدان حاضر نخواهد شد.

البته این رسانه هلندی علت غیبت جهانبخش را استراحت بیشتر عنوان کرده است.

اورنج نوشت:" آرنه اسلات، سرمربی فاینورد ممکن است به چند نفر از بازیکنان خود استراحت بدهد. اورکون کوکچو، علیرضا جهانبخش و گرنوت ترانر همگی در این بازی شرکت نخواهند کرد."

فاینورد در حال حاضر با ۱۱ امتیاز از ۵ بازی صدرنشین گروه پنجم است و صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده است. نماینده رژیم صهیونیستی هم با چهار امتیاز در قعر جدول به سر می‌برد.

فاینورد فارغ از هر نتیجه‌ای که امشب در ورزشگاه دی کیوئیپ رقم بخورد، صدرنشین باقی خواهد ماند.

فاینورد در آخرین بازی خود، یکشنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ هلند، به مصاف فورتونا سیتارد رفت و به برتری ۵ بر صفر رسید. علیرضا جهانبخش که از دقیقه ۳۰ وارد بازی شده بود، توانست در دقایق پایانی گل پنجم تیمش را به ثمر رساند و پس از گذشت ۱۵ هفته پایش به گلزنی باز شد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان