۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین بیش از ۵۰۰ مصوبه در قالب طرح منزلت نماز اجرا شد
کد خبر: ۳۵۴۲۴۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۷ ساعت: ۱۳:۳۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

بیش از ۵۰۰ مصوبه در قالب طرح منزلت نماز اجرا شد

سردار رستمعلی آتانی گفت: طرح منزلت نماز از سال ۸۹ ابلاغ و در سپاه استان اجرا شده است، در راستای طرح، جلسات مختلفی از جمله بیش از ۱۶۰ جلسه با ۵۲۸ مصوبه در نواحی مختلف و نیم دنبال شده است.

بیش از ۵۰۰ مصوبه در قالب طرح منزلت نماز اجرا شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ اجلاسیه نماز نیروهای مسلح ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و لشگری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

 سردار رستمعلی آتانی در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد طرح منزلت نماز، اظهار کرد: این طرح از سال ۸۹ ابلاغ و در سپاه استان اجرا و بیش از ۱۶۰ جلسه با ۵۲۸ مصوبه در نواحی مختلف برگزار شده است.

وی افزود: مدیریت مناسب نمازخانه‌ها و تجهیز آن، ترویج نماز جماعت اول وقت، تجلیل از خادمان و سفیران نماز، برگزاری ۲۸۰ مراسم نکوداشت، تجلیل از فعالان نماز، تجهیز کتابخانه‌ها و اجرای طرح سفیران نماز از جمله اقدامات سپاه استان در راستای طرح منزلت نماز است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: از ظرفیت عالمان شهر در سپاه و پایگا‌ها و حوزه‌ها برای برنامه‌های معنوی بهره‌مند هستیم و سپاه میزبان تمام روحانیون و مردم است.

نماز انسان را از فحشا و منکر دور می‌کند

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام علی معبودی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز اظهار کرد: به تعبیر علامه جوادی آملی، نماز به عنوان زیارتنامه خداوند متعال است.

وی افزود: به گفته امام راحل، نماز مناسب و خوب امت را از فحشا و منکر دور می‌کند، مقام معظم رهبری هم درباره اهمیت نماز عنوان می‌کند که نماز به معنای واقعی ستون دین است و اگر این ستون نباشد سقف فرو می‌ریزد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز توفیق شد در آستانه گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س)، همایش طرح منزلت نماز نیروهای مسلح را با موضوع نماز اقتدار و معنویت در دیار سه هزار شهید و علمای بزرگی مانند آیت‌الله باریک‌بین و آیت‌الله شالی به میزبانی سپاه و با همکاری مسولان لشگری و استانی برگزار کنیم.

معبودی با اشاره به اهداف برگزاری همایش نماز نیروهای مسلح اذعان کرد: ترویج هرچه بیشتر نماز، نقش نماز در تمامی ساختارها و سازمان‌های نظام اسلامی به ویژه نیروهای مسلح از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان