۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مسائل کلان استان با حضور رئیس جمهور بررسی می‌شود
کد خبر: ۳۵۴۱۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۴ ساعت: ۱۰:۱۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مسائل کلان استان با حضور رئیس جمهور بررسی می‌شود/ سفر رئیسی به قزوین

لطف‌الله سیاهکلی با اشاره به سفر رئیسی در آینده‌ای نزدیک به استان گفت: برخی از موضوعات کلان در استان مانند آب شرب، فرودگاه، منابع طبیعی، مشکلات وقفی بودن زمین‌ها و راه‌اندازی خط مترو نیازمند تصمیمات بزرگ است و انتظار می‌رود با سفر رئیس جمهور به استان، این موضوعات بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

مسائل کلان استان با حضور رئیس جمهور بررسی می‌شود
لطف‌الله سیاهکلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار صبح قزوین؛ با اشاره به سفر رئیس جمهور در آینده‌ای نزدیک به استان قزوین اظهار کرد: زمان دقیق این سفر مشخص نیست اما امیدواریم در آینده‌ای نزدیک اتفاق بیفتد.

وی درباره اولویت‌های استان قزوین که باید در سطح ملی رسیدگی شود، افزود: برخی از موضوعات کلان در استان مانند آب شرب، فرودگاه، منابع طبیعی، مشکلات وقفی بودن زمین‌ها و راه‌اندازی خط مترو نیازمند تصمیمات بزرگ است و انتظار می‌رود با سفر رئیس جمهور به استان، این موضوعات بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس اذعان کرد: رئیس جمهور در سفر به قزوین از مناطق مورد نظر بازدید خواهد کرد که حضور در شورای اداری استان از جمله برنامه‌های مهم این سفر خواهد بود که مسائل و مشکلات استان در آن بررسی می‌شود.

سیاهکلی در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی در مجلس برای حل مشکل اینترنت استان صورت گرفته است، گفت: یکی از دستاورهای سفر رئیس جمهور به استان رسیدگی به همین معضل اینترنت در استان قزوین خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: مصوباتی در حوزه اینترنت در دولت قبل مد نظر بود که دولت جدید باید آن را اجرایی کند که اگر این مصوبات اجرا شود مشکلی در حوزه اینترنت نخواهیم داشت.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان