جواد حقلطفی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی
صبح قزوین؛ اظهار کرد: استعلام وضعیت راهها و تردد در دوران کرونا، گزارش مشکلات راهها، شکایت رانندگان حمل و نقل بابت عدم دریافت کرایه، شکایت رانندگان حمل و نقل بابت پرداخت کمسیون اضافی و درخواست پاکسازی سطح راه بیشترین موضوع تماسهای مردم با سامانه 141 در این مدت بوده است.
وی اضافه کرد: تا سال 99 تماس با سامانه 141 به صورت متمرکز در ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای و به صورت گویا انجام میشد اما از ابتدای سال گذشته امکان پاسخگویی به تماسها از استان قزوین فراهم شده است.
حقلطفی ادامه داد: کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جادهها و ناوگان حمل و نقل هستند.
مدیرکل راهداری استان قزوین گفت: آگاهی از آخرین وضعیت راههای استان، شرایط راههای مسدود و بازگشایی شده، محدودیتهای تردد وسایل نقلیه در جادهها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم میتوانند از طریق تماس با سامانه 141 به آنها دست یابند.
این مقام مسئول دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راهها و شکایت از رانندگان حمل و نقل عمومی را از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که میتوان از طریق سامانه 141 آن را با مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای در میان گذاشت.
وی با اشاره به آغاز فصل سرما و بارشها از مردم خواست پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راهها را از طریق سامانه 141 پیگیری کنند و در صورت ضرورت به انجام سفر به خصوص در جادههای کوهستانی و برفگیر تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/ 1300
دیدگاه ها