۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین جُنگ شادی و نشاط در برنامه «صبح جمعه مینودری»
کد خبر: ۳۵۴۰۳۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۸ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد

جُنگ شادی و نشاط در برنامه «صبح جمعه مینودری»

علی رحیمی گفت: شبکه قزوین در برنامه « صبح جمعه مینودری» آداب، رسوم و سنت های قدیمی و فراموش شده قزوین را احیاء می‌کند.

جُنگ شادی و نشاط در برنامه «صبح جمعه مینودری»
علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: برنامه تلویزیونی «صبح جمعه مینودری» با هدف امیدآفرینی و ایجاد روحیه شادی و نشاط در خانواده ها روی آنتن شبکه قزوین می رود.

وی افزود: این برنامه زنده تلویزیونی شامل بخش های مختلفی همچون: بخش «حرکت و برکت» معرفی آیین ها و رسوم های قدیمی قزوین، پخش نماهنگ با عنوان «نگارا» معرفی روستاهای استان، بخش «دوربین مخفی»، بخش «خاطره بازی» مرور خاطرات قدیمی، بخش «جمعه گردی» همراهی با مردم در گردش های روز جمعه و بخش «حال خوش» انعکاس مهربانی و محبت مردم نسبت به یکدیگر است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین ادامه داد: در دیگر بخش این برنامه تلویزیونی بینندگان می توانند عکس ها و فیلم های خود را با توجه به موضوع برنامه به بخش فضای مجازی برنامه ارسال نمایند. پخش «وله های لبخند» القاء نشاط صبحگاهی مردم قزوین وحضور خواننده از دیگر بخش های این برنامه است که میتوان به آن اشاره کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: « صبح جمعه مینودری» در بخشی با دعوت از هنرمندان قزوینی، هنرهای بومی استان که تقریبا فراموش شده است همچون: هنر«چهل تکه دوزی» را به مخاطبان معرفی و آموزش می دهد.

وی بیان کرد: برنامه تلویزیونی « صبح جمعه مینودری» به تهیه کنندگی عذرا مافی، کارگردانی اسد سرکانی، مجریگری محمد شهسواری، دستیار تهیه مرتضی آجور بندی و سعید صفری، نویسندگی لیلا روغنگیروعذرا مافی، و تدوینگرهومن خوش پیام به مدت 60 دقیقه جمعه هرهفته ساعت 10 صبح روی آنتن شبکه قزوین می رود.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان