۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین افزایش نرخ گازبهای خانگی از ابتدای آذرماه
کد خبر: ۳۵۴۰۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۸ ساعت: ۹:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبر داد

افزایش نرخ گازبهای خانگی از ابتدای آذرماه

اسماعیل مفرد بوشهری گفت: در بخش خانگی براساس مصوبه جدید هیئت وزیران، جدول ۱۲ پلکانی برای تعرفه گاز تعیین شده که ۳ پله اول بدون تغییر در تعرفه گاز هستند و از پله ۴ تا ۱۲، مبلغ گازبهای هر پله ۴۰ درصد نسبت به قبل اضافه می‌شود.

افزایش نرخ گازبهای خانگی از ابتدای آذرماه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ به موجب آیین‌نامه اجرایی مربوط به تعیین تعرفه‌های مصرف گاز در دوره سرمای سال 1400، نرخ تعرفه‌های مصارف خانگی از تاریخ یکم آذر ماه لازم‌الاجراست؛ همچنین ماه‌های سرد سال نیز از تاریخ 16 آبان لغایت 31 فروردین ماه هرسال تعیین می‌شود.

بر اساس این مصوبه مشترکان بدمصرف که تعرفه مصرف گاز آنها در پله یازدهم و دوازدهم قرار می‌گیرد، هزینه قبض آنها نسبت به گذشته 3 تا 4 برابر خواهد شد.

اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در همین‌ رابطه اظهار کرد: نرخ گازبهای صنعتی از ابتدای سال جاری 10 درصد نرخ خوراک تحویلی به پتروشیمی‌ها و به صورت ماهیانه از طرف شرکت ملی گاز ابلاغ و محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در بخش خانگی براساس مصوبه جدید هیئت وزیران، جدول 12 پلکانی برای تعرفه گاز تعیین شده که 3 پله اول بدون تغییر در تعرفه گاز هستند و از پله 4 تا 12، مبلغ گازبهای هر پله 40 درصد نسبت به قبل اضافه می‌شود.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان