۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سیاست‌های پوشالی آمریکا یکی پس از دیگری با شکست روبه‌رو می‌شود
کد خبر: ۳۵۳۹۲۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۳ ساعت: ۱۸:۱۶ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سیاست‌های پوشالی آمریکا یکی پس از دیگری با شکست روبه‌رو می‌شود

سردار رمضان شریف گفت: دشمنان نظام و امریکا به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی هستند اما این واقعیت منطقه کشور است که استراتژی‌های امریکا یکی پس از دیگری با شکست روبه‌رو می‌شود.

سیاست‌های پوشالی آمریکا یکی پس از دیگری با شکست روبه‌رو می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سردار رمضان شریف ساعاتی پیش در مراسم تجمع بسیجیان که به مناسبت سالگرد گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان آبیک از توابع استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بیش از چهل سال از تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره) می‌گذرد و ابتکار منحصر به فرد ایشان برای ایجاد بستری مناسب جهت مشارکت آحاد ملت در برقراری امنیت، آرامش، سازندگی و پیشرفت ایران عزیزمان ستودنی است.

وی افزود: تاریخ چندین ساله بسیج گواه این مطلب بوده که حضور بسیج در هر عرصه‌ای تعیین کننده و همواره توانسته مواضع را به نفع ملت ایران رقم بزند؛ تبلور علمی بسیج در تاریخ کشور برای سالیان متوالی خواهد درخشید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قبل از شکل‌گیری ارکان قدرتمند جمهوری اسلامی، بیگانگان به سرکردگی امریکا با تصور برانداختن درخت تنومند انقلاب اسلامی، صدام را به جان ملت ما انداختند اما ابتکار امام راحل نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کرد.
 
شریف با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج ابراز کرد: اهمیت بسیج و بسیجیان، تکفر بسیجی، رفتار و ایثار بسیجیان برای ملت ایران موضوع شناخته شده‌ای است؛ دشمنان نظام و امریکا به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی هستند اما این واقعیت منطقه است که استراتژی‌های امریکا یکی پس از دیگری با شکست روبه‌رو می‌شود.

بسیجیان در بحران کرونا، پیشتاز و افتخار آفرین بوده‌اند

وی ادامه داد: بسیج نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اعم از سیل، زلزله و بلایای طبیعی حضور دلاورانه داشته و امروز عملکرد بسیج تخصصی‌تر از گذشته است.

این مقام مسئول یادآور شد: اقشار مختلفی در خانواده بزرگ بسیج به ملت ایران خدمت می‌کنند؛ برای نمونه حضور بسیج جامعه پزشکی در جریان مقابله با کرونا و حضور بسیجیان در عرصه‌های کمک مومنانه برگ زرینی از عملکرد بسیج در حوزه کرونا است.

وی تصریح کرد: امروز جامعه ایران مصمم به ادامه راه شهیدان، انقلاب و آرمان‌های امام راحل بوده و این اراده ملت، دشمن را به ترس وا داشته است چراکه ملت ایران راه پیشرفت و توسعه را در اقتدار خود و تکیه به توانمندی‌های داخلی و آرمان های انقلاب می‌داند.

شریف ادامه داد: ملت ایران در تمام عرصه‌های علمی، فنی، صنعتی، سازندگی و عمرانی، خدمات و رفاه کشور پیشرفت کرده و وضعیت امروز آن غیرقابل مقایسه با گذشته است.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: باید دستاوردهای انقلاب به نسل جوان یادآوری شود؛ امروز ۹۴درصد از جمعیت ۸۵میلیونی ایران و بیش از ۹۸درصد مردم از نعمت برق برخوردارند؛ قبل از انقلاب سیستم بهداشت و درمان کشور ضعیف بود و امروز در این زمینه بهترین متخصصان در کشور تربیت شده است.

وی در پایان با طرح این سوال که چرا دشمنان انقلاب به دنبال کوچک شماردن دستاوردهای آن هستند، یادآور شد: دشمنان تلاش می‌کنند مردم از انقلاب فاصله گرفته و امید را از آنها سلب کنند.

انتهای پیام/4006
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان