۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین مطالبات ۴۰ میلیاردی اوقاف قزوین از اشخاص حقیقی و حقوقی
کد خبر: ۳۵۳۷۵۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۲۵ ساعت: ۱۶:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اعلام کرد

مطالبات ۴۰ میلیاردی اوقاف قزوین از اشخاص حقیقی و حقوقی

حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی گفت: موضوع مهم همراهی و کمک در بحث وصول مطالبات اوقاف است که امروز از مشکلات اصلی این نهاد است ولی دستگاه‌های مرتبط همراهی لازم را ندارند.

مطالبات ۴۰ میلیاردی اوقاف قزوین از اشخاص حقیقی و حقوقی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی امروز در جلسه استانی کمیته وصول مطالبات اوقاف و امورخیریه استان قزوین، با تاکید بر اینکه بیشترین مطالبات اوقاف با اشخاص حقیقی است، اظهار کرد: در مقابل نهادهایی که باوجود مشکلات حساسیت زیادی روی پرداخت مطالبات موقوفات دارند متاسفانه برخی دستگاه‌ها این حساسیت را ندارند که انتظار داریم نسبت به پرداخت مطالبات حساسیت به خرج دهند.

وی با بیان اینکه مطالبات موقوفات استان از اشخاص حقیقی و حقوقی بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال است، گفت: باتوجه به خدمات گسترده اوقاف، انتظار همراهی داریم ولی متاسفانه در برخی مواقع این همراهی کمرنگ است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین با اعلام اینکه پروژه‌های متعدد موقوفات را داریم که الان از محل موقوفات و براساس نیات واقفین درحال انجام است، گفت: موضوع مهم همراهی و کمک در بحث وصول مطالبات اوقاف است که امروز از مشکلات اصلی این نهاد است ولی دستگاه‌های مرتبط همراهی لازم را ندارند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان