۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پیروزی سپاه در مقابله‌ با ناوهای امریکا یک حرکت راهبردی بود
کد خبر: ۳۵۳۴۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۱۸ ساعت: ۱۱:۱۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

پیروزی سپاه در مقابله‌ با ناوهای امریکا یک حرکت راهبردی بود

سردار رستمعلی آتانی گفت: باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند؛ نیروی دریایی ارتش و سپاه باید به نیروی راهبردی تبدیل شوند نیز پیروزی سپاه در مقابله با حرکت متجاوزانه ناوهای امریکائی در آب‌های خلیج فارس و دزدی ناکام آنها از نفت‌کش ایرانی، یک حرکت راهبردی از سوی سپاه مقتدر بود.

پیروزی سپاه در مقابله‌ با ناوهای امریکا یک حرکت راهبردی بود
سردار رستمعلی آتانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به اینکه قله‌های پیروزی و پیشرفت جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: نیروهای سپاه با مدرن‌ترین تجهیزات در برابر امریکا ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند؛ نیروی دریایی ارتش و سپاه باید به نیروی راهبردی تبدیل شوند نیز پیروزی سپاه در مقابله با حرکت متجاوزانه ناوهای امریکائی در آب‌های خلیج فارس و دزدی ناکام آنها از نفت‌کش ایرانی، یک حرکت راهبردی از سوی سپاه مقتدر بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه امریکائی‌ها در مقابل همه، به دنبال محاصره کشتی نفت‌کش ایران و غارت نفت آن بودند، عنوان کرد: هر فرد، هر قدرت و هر کشوری که قصد تجاوز به اقتدار، نوامیس و آبروی ما را در هر شرایطی داشته باشد، دستش را قطع خواهیم کرد و این آموزه را از قرآن فرا گرفته‌ایم.

دست دزدی امریکائی‌ها را در آب‌های نیلگون خلیج فارس قطع کردیم

آتانی ابراز کرد: دست دزدی امریکائی‌ها را در آب‌های نیلگون خلیج فارس قطع کردیم و آن را در چنبره قدرت خود گرفتیم؛ امریکایی‌ها با تمام قدرت خود در تلاش بودند ما را پشیمان کنند، تمام موشک‌هایشان را برایمان در این مسیر هدف‌گذاری کردند اما به نتیجه نرسیدند.

این مقام مسئول گفت: ما تأمل نکردیم و توپ‌هایمان را در ساحل برای امریکائی‌ها آماده و آن را شلیک کردیم و به آنها گفتیم با آتشی که در اختیار داریم خود را نسوزانید؛ در دورانی که برخی به امریکائی‌ها اعتماد دارند و اقتدار کشور را به گدائی امریکا گره زده‌اند نیز اقتدار خود را نشان داده و امریکا را شکست دادیم.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان