۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۶محصول در نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین تولید شد
کد خبر: ۳۵۳۴۸۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۱۴ ساعت: ۱۶:۴۷ ↗ لینک کوتاه

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین:

۱۶محصول در نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین تولید شد

مرتضی امیری گفت: تولید ۱۶ محصول از ۲۰ تیمی که در رویداد شرکت کردند از دستاوردهای ارزشمند است که در عرض ۴۸ ساعت اتفاق افتاد.

۱۶محصول در نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین تولید شد
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ مرتضی امیری عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد با بیان اینکه این رویداد به صورت ۴۸ ساعت در سالن شهید مطهری اتفاق افتاد اظهار کرد: فضای مجازی امروز به بسترهای کسب درآمد و اثرگذاری و کنش‌گری تبدیل شده است.
 
وی افزود: در حوزه فضای مجازی نیز در بخش‌ها و لایه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام شده که مهم‌ترینش برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است.
 
دبیر نخستین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین گفت: سعی کردیم طی این چند سال اخیر در رویارویی با عملیات‌های روانی برنامه‌های مختلف داشته باشیم که در این عرصه نیز تولید محتوا نقش موثری دارد. 
 
این مقام مسئول ادامه داد: نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین و سومین رویداد در سراسر کشور از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در سه بخش انیمیشن، نرم افزار و بازی‌های موبایلی اتفاق افتاد.
 
امیری عنوان کرد: در این رویداد تیم‌ها از قبل در جریان موضوعات و سوژه‌ها نبودند به طوری که در همان آغاز رویداد با موضوعات آشنا شدند و سپس به رقابت پرداختند.
 
وی‌ تاکید کرد: ۲۰ تیم در قالب ۵۰ نفر که بیشترین تیم‌ها در حوزه انیمشین بودند نیز در این رویداد شرکت کردند، که البته تیم‌های شرکت‌کننده طی ۱۰ روز‌ شناسایی و تقسیم‌بندی شدند.
 
دبیر نخستین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین با بیان اینکه به بخش اعظمی از اهدافی که در این رویداد داشتیم دستیافتیم، عنوان کرد: سنجش توانایی تیم‌های تولیدگر، ایجاد فضای مجازی سالم و ایجاد شور و نشاط در بین فعالان فضای مجازی از جمله اهداف رویداد بود.
 
امیری ادامه داد: شناسایی ظرفیت‌هایی که تا بحال سراغشان نرفتیم، دستیابی به حجم انبوهی از تولیدات فاخر، ارتقاء و رشد کمی و کیفی تولیدگران فضای مجازی از جمله اهداف دیگر رویداد بود که با در کنار هم قرار گرفتن تیم‌ها محقق شد.
 
این مقام مسئول با اشاره به دستاوردهای رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین گفت: 
تولید ۱۶ محصول از ۲۰ تیمی که در رویداد شرکت کردند از دستاوردهای ارزشمند است که در عرض ۴۸ ساعت اتفاق افتاد.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان