۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تولید محتوای دیجیتال بسیج ظرفیت مناسب در اجرای طرح شهر هوشمند/ طرح‌های برتر حمایت می‌شوند
کد خبر: ۳۵۳۴۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۱۴ ساعت: ۱۱:۲۶ ↗ لینک کوتاه

در بازدید اعضای شورای شهر از رویداد تولید محتوای دیجیال بسیج قزوین مطرح شد؛

تولید محتوای دیجیتال بسیج ظرفیت مناسب در اجرای طرح شهر هوشمند/ طرح‌های برتر حمایت می‌شوند

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین بازدید کردند و در حاشیه این بازدید؛ فعالیت‌های انجام شده در این رویداد در حوزه مدیریت شهری و هموارسازی فعالیت مسئولان بسیار اثرگذار عنوان شد.

تولید محتوای دیجیتال بسیج ظرفیت مناسب در اجرای طرح شهر هوشمند/ طرح‌های برتر حمایت می‌شوند
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از نخستین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان قزوین که در حسینیه شهید مطهری سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در حال برگزاری است، دیدار و با فعالان این بخش گفت‌وگو کردند.

مهری‌السادات تقوی در حاشیه این دیدار اظهار کرد: باتوجه به اینکه ظرفیت جوانان و مشکلات استان در قالب رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج شناسایی و احصاء می‌‌شود، براین اساس می‌توانیم طرح فرهنگ‌سازی و هوشمندسازی در شهر را اجرا کرده و زندگی بهتری داشته باشیم.

وی با اشاره به چشم‌‎اندازهای شورای شهر در حوزه هوشمندسازی مدیریت شهری افزود: اجرای طرح قزوینِ هوشمند یکی از سیاست‌های شورای ششم به منظور ارائه خدمات هوشمند به شهروندان است و اجرای این طرح لازمه مدیریت شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: باتوجه به اینکه هوشمندسازی در سامانه فاوای شهرداری به صورت جدی پیگیری می‌شود؛ شرکت‌کنندگان رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برای اجرایی کردن این طرح می‌توانند با شهرداری همکاری کنند.

فعالیت‌های رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برنامه‌های مسئولان را هموارتر کرده است

تقوی اذعان کرد: فعالیت‌های انجام شده در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان، بخش قابل توجهی از فعالیت‌های مسئولان را هموارتر کرده است لذا مسئولان با بازدید از این رویداد می‌توانند خدمات تیم‌های حاضر در این رویداد را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: بنیاد نخبگان، پارک علم و فناوری و شورای اسلامی شهر قزوین می‌تواند در راستای تعامل ایجاد شده در رویدادی سراسری دیجیتال بسیج قزوین، سرمایه‌گذارانی را جذب و تولید محصول خود را به راحتی تقاضا کند؛ درواقع یک تعامل دوسویه بین مجموعه‌های یاد شده و تیم‌های شرکت‌کننده ایجاد می‌شود.

مهدی مهدیخانی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: این رویداد، رویدادی منحصر به فرد در قزوین است؛ باتوجه به اینکه قرار است این رویداد در حوزه تولید محتوا فعالیت کند قطعا دشواری‌هایی را به همراه دارد اما افراد جوان شرکت‌کننده در این رویداد، بسیار با انگیزه، بااستعداد و فعال هستند، امیدواریم بتوانیم از این جوانان در عرصه مدیریت شهری استفاده کنیم.

وی افزود: بخش قابل توجهی از فعالیت‌هایی که در رویداد دنبال می‌شود نیازمند مدیریت شهری است؛ برای نمونه این تیم‌ها در حوزه قزوین هوشمند که در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار دارد، فعالیت می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابرازکرد: برای نمونه موضوع تولید پسماند و تولید زباله را در دستور کار شورا داریم، در حالی است که تیم‌های شرکت کننده در رویداد سراسری تولیدمحتوای دیجیتال بسیج در این حوزه به خوبی ورود کرده‌اند.

حمایت‌های شورای شهر از تیم‌های شرکت کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال

مهدیخانی در پایان با اذعان به حمایت‌های شورای شهر از تیم‌های شرکت کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یادآور شد: در حاشیه بازدید از رویداد، ارتباط‌هایی را با اعضای تیم‌ها به منظور حمایت از آنها در بُعد شخصی و سازمانی برقرار کردم؛ مدیریت شهری باید در این عرصه ورود مستقیم داشته باشد و ظرفیت‌های موجود شهر باید به خوبی شناسایی و از آنها استفاده شود.

قاسم الله‌یاری در این بازدید ضمن تشکر از دست‌اندرکاران رویداد اظهار کرد: باتوجه به اینکه این رویداد برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود و موضوعات کاربردی در آن بیان شده، از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و می‌تواند در بیان مشکلات شهری موثر واقع شود.

وی افزود: موضوعاتی که در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج عنوان شده در حوزه وظایف مدیریت شهری است و می‌تواند مورد بهره‌برداری مدیران شهری قرار بگیرد لذا باید به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم که اگر به این سمت نرویم قطعا غفلت کرده‌ایم.

عضو شورای شهر قزوین در پایان اذعان کرد: دنیا به سمت هوشمندسازی حرکت می‌کند و فضای مجازی در این بین نقش قابل توجهی را ایفا می‌کند؛ بازگویی مشکلات جامعه به زبان هنر در این فضا، قطعا اثرات قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/4006
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان