۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین امروز نباید از چرخه رقابت در حوزه فضای مجازی جا بمانیم
کد خبر: ۳۵۳۴۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۱۴ ساعت: ۱۰:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

امروز نباید از چرخه رقابت در حوزه فضای مجازی جا بمانیم

عباس کاظمی گفت: نباید از چرخه رقابت در حوزه فضای مجازی جا بمانیم بلکه در این حوزه باید به صورت انفجاری گام برداریم و نهضت تولید محتوای دیجیتال ایجاد شود.

امروز نباید از چرخه رقابت در حوزه فضای مجازی جا بمانیم
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ عباس کاظمی در حاشیه بازدید از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین که در سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین در حال برگزاری است؛ اظهار کرد: این رویداد یک رویداد جذاب و مناسب است و اعتقاد قلبی دارم که حجیت عقلی را ایفا می‌کند.

وی عرصه فضای مجازی را یک عرصه اثرگذار عنوان کرد و افزود: با تسلط بر تولید محتوا در فضای مجازی و اشرافیت نسبت به آن می‌توان در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به فضای مجازی گام برداشت چراکه غلفت در این عرصه به تضرر جامعه می‌انجامد.



مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران نخستین رویداد تولید محتوای بسیج استان بیان کرد: ارزش روایتگری در حوزه فضای مجازی با ارزش فعالیت در این فضا برابری می‌کند و دست‌اندرکاران فعالیت ارزشمندی را در این زمینه رقم زدند.

عرصه فضای مجازی تمام شئون زندگی انسان را در برگرفته است

کاظمی تصریح کرد: امروز تقریبا عرصه فضای مجازی تمام شئون زندگی انسان را در برگرفته است و از آنجایی که مدیریت جوامع بشر و دنیا در فضای مجازی اتفاق می‌افتد، شاه کلید این فضا، تولید محتوای مناسب است.



وی ابراز کرد: جهان شبکه‌ای با سرعت در حال پیشرفت بوده و لازم است فعالان فضای مجازی استان محتوای متناسب با نگاه دینی و حیات طیبه تولید کنند که در صورت تحقق این مهم، دست برتری در تولید محتوا خواهند داشت.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: نباید از چرخه رقابت در حوزه فضای مجازی جا بمانیم بلکه در این حوزه باید به صورت انفجاری گام برداریم و نهضت تولید محتوای دیجیتال ایجاد شود.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان