۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین جلوه‌های اقتصاد مقاومتی در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مشهود است
کد خبر: ۳۵۳۴۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۱۴ ساعت: ۹:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

جلوه‌های اقتصاد مقاومتی در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مشهود است

سردار رستمعلی آتانی گفت: مقام معظم رهبری بیان کردند که امروز اقتصاد مقاومتی با شعار صرفه‌جویی، راه نجات اقتصاد کشور است؛ ایده‌های بسیاری از تیم‌های شرکت‌کننده در رویداد تولید محتوای بسیج در همین راستاست و امروز جلوه‌های اقتصاد مقاومتی را در رویداد مشاهده کردیم.

جلوه‌های اقتصاد مقاومتی در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مشهود است
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین، سردار رستمعلی آتانی در حاشیه بازدید از نخستین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین که در حسینیه شهید مطهری سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین درحال برگزاری است، اظهار کرد: این رویداد حقیقت ملت است، من تمام شرکت‌کنندگان در این رویداد را برنده اعلام می‌کنم چراکه با خلق ایده در موضوعات متناسب با حل مشکلات کشور گام برداشتند.

وی افزود: امروز نیاز داریم شعار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خدمت به مردم، شعار مرگ بر آمریکاست تحقق یابد؛ شرکت‌کنندگان در این رویداد در خدمت به مردم و رفع نیاز جامعه ایده خلق می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: مقام معظم رهبری بیان کردند که امروز اقتصاد مقاومتی با شعار صرفه‌جویی، راه نجات اقتصاد کشور است؛ ایده‌های بسیاری از تیم‌های شرکت‌کننده در رویداد تولید محتوای بسیج در همین راستاست و امروز جلوه‌های اقتصاد مقاومتی را در رویداد مشاهده کردیم.


باید توانمندی جوانان را باور کنیم

آتانی با اشاره به اینکه قطار انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد، ادغان کرد: باید توانمندی جوانان را باور کنیم چراکه هرکس جوان را باور نکند قدرت شتابنده انقلاب را باور ندارد.

وی تصریح کرد: ما به واسطه ظرفیت جوانان با شکستن خطوط علمی به قله‌های موفقیت رسیدیم و مقام معظم رهبری با احترام به پیشکسوتان نیز انقلاب را در گام دوم انقلاب به جوانان سپرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی است؛ یادآور شد: استکبارستیزی در عمل، اندیشه و باور به معنی عدم پذیرش اندیشه آن است و در این چهل و سه سال به تمام دنیا گفتیم ما آقایی امریکا را در هیچ سطحی از اداره کشور اعم از سطوح مدیریتی، نمی‌پذیریم.

آتانی ابراز کرد: درس امروز ۱۳ آبان این است که استقلال حقیقی خود را حفظ کنیم، ما تنها کشوری هستیم که برای تامین منافع استقلال خود از کسی اجازه نمی‌گیریم‌ و برای تامین امنیت خود از کسی سوال نمی‌کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: نهضت ۱۳ آبان‌ها ادامه دارد چراکه بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ماه سال ۴۳، در برهه‌های دیگر هم امریکا را تحقیر کردیم.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان