۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین استقبال از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قابل توجه است
کد خبر: ۳۵۳۴۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۱۳ ساعت: ۱۵:۲۷ ↗ لینک کوتاه

دبیر نخستین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین:

استقبال از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قابل توجه است/ قزوین می‌تواند به قطب تولید انیمیشن و بازی‌ تبدیل شود

مرتضی امیری گفت: استان قزوین در حوزه انیمیشن و بازی می‌تواند به یک قطب تبدیل شود چراکه ظرفیت‌های مناسبی در این حوزه وجود دارد؛ گاها تولیدات بومی استان به خارج از کشور صادر می‌شود و نیاز است از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

استقبال از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قابل توجه است
مرتضی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ با اشاره به برگزاری رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین و سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کشور از روز گذشته آغاز شده است و تا ۱۴ آبان ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به روند ثبت‌نام تیم‌های شرکت‌کننده افزود: ثبت‌نام ۲۰ تیم از استان قزوین در حوزه‌های انیمیشن، نرم‌افزار و بازی‌های موبایلی صورت گرفته است و این تیم‌ها به رقابت می‌پردازند.

دبیر نخستین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین بیان کرد: در همان ابتدای مراسم افتتاحیه رویداد، چهار موضوع با عنوان خدمت به مردم، صرفه‌جویی، امید به زندگی و قزوین شهر هوشمند به تیم‌ها اعلام شد.

استقبال شرکت کنندگان از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قابل توجه است

امیری یادآور شد: بخش اعظمی از شرکت‌کنندگان، دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان هستند؛ امروز ۱۳ آبان ماه و روز دانش‌آموز است، حضور دانش‌آموزان شرکت کننده در این رویداد به معنی سردادن شعار مرگ بر آمریکاست چراکه با تولید محتوای فاخر و با کیفیت دیجیتال در فضای مجازی همان شعارها را سرمی‌دهند و از نظام و ارزش‌های آن دفاع می‌کنند.

وی عنوان کرد: استقبال دانش‌آموزان و دانشجویان از نخستین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بسیار مناسب بوده و تیم‌های بسیاری از دانشگاه‌های شهرستان‌های مختلف استان به این رویداد اعزام شده‌اند.

این مقام مسئول گفت: هیچ محدودیت سنی و جنسیتی در این رویداد وجود ندارد و ثبت‌نام از تیم‌ها رایگان است؛  شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های افراد در فضای مجازی، ایجاد فضای رقابتی سالم، ارتقای سطح فعالیتی تیم‌ها، تولید محتوای فاخر و باکیفیت از جمله اهداف رویداد است.

امیری با اشاره به آمار تیم‌های شرکت‌کننده تصریح کرد: ۱۳ تیم در حوزه انیمیشن، ۶ تیم در حوزه نرم‌افزارهای تلفن همراه و یک تیم هم در حوزه بازی موبایلی شرکت کردند.

تولیدات فضای مجازی ابزار موثری در مقابله با تهدیدات نرم دشمن است

وی ادامه داد: برگزیدگان رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین در آخر آبان ماه در رویداد سراسری که در تهران برگزار می‌شود، به رقابت با تیم‌های منتخبین استان‌ها می‌پردازند.

امیری اذعان کرد: تولیدمحتوای دیجیتال همزمان در حجم انبوه از جمله اهداف این رویداد است چراکه این تولیدات می‌تواند در حوزه مقابله با تهدیدهای جنگ نرم دشمن موثر واقع شود؛ باتوجه به اینکه این دوره از رویداد از سطح مناسبی برخوردار است، می‌تواند در مقابله با تهدیدات دشمن موثر واقع شود.

مسئول سازمان فضای بسیج استان قزوین یادآور شد: توانمندسازی جبهه نیروهای انقلاب و نیروی جوان و نوجوان به عنوان آینده‌سازان کشور و باور به "ما می‌توانیم" و بومی‌سازی تولیدات می‌تواند پاسخ مناسبی برای تهدیدات دشمنان باشد چراکه هر زمان که به نیروی جوان خود اعتماد کردیم، موفقیت‌هایی را کسب کردیم.

وی گفت: استان قزوین در حوزه انیمیشن و بازی می‌تواند به یک قطب تبدیل شود چراکه ظرفیت‌های مناسبی در این حوزه وجود دارد؛ گاها تولیدات بومی استان به خارج از کشور صادر می‌شود و نیاز است از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

امیری در پایان اذعان کرد: از تمام دستگاه‌هایی که در برگزاری رویدادسراسری تولیدمحتوای دیجیتال بسیج استان قزوین همکاری کردند تشکر داریم؛ برگزاری چنین رویدادهایی در تقویم کاری سازمان بسیج فضای مجازی و پارک علم و فناوری استان قرار گرفته است تا بتوانیم به صورت مشارکتی در خدمت تیم‌های شرکت‌کننده باشیم.

انتهای پیام/4006
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان