۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین امروز به تولیدات قوی در حوزه فضای مجازی نیاز داریم
کد خبر: ۳۵۳۴۴۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۱۲ ساعت: ۱۴:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

امروز به تولیدات قوی در حوزه فضای مجازی نیاز داریم

حجت الاسلام علی معبودی با بیان اینکه امروز به تولیدات قوی در حوزه فضای مجازی نیاز داریم، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان اولویت برای تامین محتوای تولیدات رویداد فضای مجازی در نظر قرار گیرد.

امروز به تولیدات قوی در حوزه فضای مجازی نیاز داریم
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ آئین افتتاحیه نخستین رویداد بزرگ تولید محتوای تخصصی دیجیتالی فضای مجازی بسیج استان قزوین همزمان با سراسر کشور امروز در حسینیه شهید مطهری سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین با حضور اصحاب رسانه و مسئولین در قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام علی معبودی در این مراسم ضمن تبریک ایام 13آبان و مناسبت‌های پیش رو اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری نخستین  رویدادد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان  و سومین مرحله این رویداد در سراسر کشور هستیم که برای تیم‌های حاضر در این رویداد آروزی موفقیت داریم.

وی با اشاره به معنای استکبار ستیزی گفت: در قرن بیستم آمریکایی‌ها  100 کودتای نظامی در کشورهای مختلف انجام دادند و حکومت‌های مستقل را سرنگون کردند که این مهم نشان دهنده روحیه سطله طلبی آنهاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه استکبارستیزی یعنی مخالت با ویژه خواری اذعان کرد: امروز باتوجه به اینکه امریکا سازمان ملل را در اختیار دارد نیز هر جا به نفع و منافع خود باشد ویژه خواری و ظلم می‌کند.



معبودی عنوان کرد: استکبار ستیزی یعنی پاسداری از هویت یک ملت چراکه وقتی دشمن به دنبال  این است که هویت ما را تغییر دهد نیز در مقابله با این ضد فرهنگ ایستادگی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی یعنی مخالفت با جنگ، ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم امریکایی‌ها به نام دموکراسی در دنیا جنگی راه انداختند که حدود 30میلیون انسان بی گناه را کشتند و جنگ‌های نابرابر در افغانستان و عراق رخ داد که ما مخالف این جنایات هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه در مقابل این جنایات سکوت نخواهیم کرد، افزود: استکبارستیزی یعنی مقابله با توطئه‌هایی که از ابتدایی انقلاب تا به امروز علیه ملت ما اتفاق افتاده است.

معبودی بیان کرد: یکی از مصادیق توطئه‌ها حمله سایبری به سیستم سوخت رسانی کشور با هدف بی‌اعتمادی ملت بود که درصدد بودند تا کشور را به آشوب بکشند لذا وقتی ما می‌گوییم مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر این توطئه‌ها که عاملین آن برای کشتار و تحقیر ملت‌ها از هیچ توطئه‌ای دریغ نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز به تولیدات قوی در حوزه فضای مجازی نیاز داریم که این تولیدات باید محتوای فاخر و هماهنگ با فطرت انسانه داشته باشند که بدون شک جوانان ما توانایی بالایی در این حوزه دارند و به مراحل بالایی دست خواهند یافت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: متحوای غنی در حوزه‌های علمی و فرهنگی که در کشور داریم باید در قالب تولیدات مجازی در اختیار نسل جدید قرار گیرد و از این تولیدات در راستای توسعه و پیشرفت کشور وانقلاب استفاده کنیم.

وی در پایان گفت:جوانان امید کشور هستند و بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان اولویت برای تامین محتوای تولیدات رویداد فضای مجازی در نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/1900

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان