۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین مراسم گرامیداشت "۱۳آبان" در بیش از ۳۰ نقطه استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۳۳۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۱۰ ساعت: ۱۱:۴۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

مراسم گرامیداشت "۱۳آبان" در بیش از ۳۰ نقطه استان قزوین برگزار می‌شود

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان با شعار "ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری امریکا" به صورت میدانی در بیش از ۳۰ نقطه استان با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت "۱۳آبان" در بیش از ۳۰ نقطه استان قزوین برگزار می‌شود
حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان و روز ملی استکبار ستیزی با شعار "ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری امریکا" به صورت میدانی در بیش از 30 نقطه استان قزوین با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می‌شود.
 
وی افزود: اجتماع بزرگ ضد استکباری مردم قزوین با سخنرانی حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس، ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 13 آبان ماه با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه استان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: یوم الله 13 آبان به تعبیر مقام معظم رهبری نماد استکبار امریکایی، روح تعدی و تجاوز نسبت به ملت‌ها از جمله ملت ایران است.
 
وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، استکبار ستیزی و برگزاری باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به عنوان محوری‌ترین رمز عزت و سعادت ملل جهان و پیشرفت و اقتدار ملت ایران می‌داند.
 
شهسواری اضافه کرد: 13آبان به دلیل رخداد سه رویداد مهم تاریخی در سه مقطع مختلف از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که این وقایع شامل تبعید حضرت امام به ترکیه در سال 1343 توسط رژیم ستم‌شاهی، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان معترض به دخالت‌های امریکا در سال 57 و همچنین تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 است.

13 آبان نماد عزت و اقتدار ملت ایران است
 
وی عنوان کرد: همه سه رویداد رخ داده در 13 آبان دارای هویت مشترک "استکبار ستیزی" بوده و هر رویداد به نوبه خود نقش ویژه‌ای در شکل‌گیری و تداوم نهضت انقلاب اسلامی دارند لذا در تقویم ایران اسلامی روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
 
این مقام مسئول تاکید کرد: 13 آبان امسال از شرایط و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و خروج حقیرانه امریکا از افغانستان و فتنه انگیزی‌های دو قله استکبار یعنی رژیم صهیونیستی و امریکا در منطقه؛ همچنین شیوع کرونا نیازمند توجه ویژه و طراحی هوشمندانه و اقدام میدانی مدیریت شده است.
 
وی بیان کرد: امیدواریم امسال نیز با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم بار دیگر جهانیان نظاره‌گر خلق حماسه ماندگار ملت بزرگ ایران اسلامی باشند و این مراسم پرشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شود.
 
شهسواری در پایان گفت: از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان قزوین نیز دعوت می‌کنیم تا در مراسم 13 آبان امسال حضور گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان