۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۳۳۴۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۸ ساعت: ۱۴:۳ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر کشور؛

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین برگزار می‌شود

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش‌های بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم افزارهای ویژه تلفن همراه، پویانمایی در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود؛ شرکت‌کنندگان در این رویداد به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

این رویداد از 12آبان ماه تا 14آبان ماه همزمان با سراسر کشور در استان قزوین هم برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان حضور در این رویداد برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرامی به آدرس Qazvin-Event و شماره تماس 09192877662 در پیام رسان‌ها اقدام کنند.

یانگین تعداد شرکت‌‌کننده‌ها در تیم‌ها با توجه به ظرفیت غرفه‌ها، در قالب تیم‌های سه نفره در نظر گرفته شده اما قابلیت اضافه شدن تا ۵ نفر نیز فراهم شده است.

این برنامه در حسینه شهید مطهری سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهر قزوین همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور تیم پزشکی مستقر، برگزار خواهد شد به طوری که از تمامی داوطلبان و عوامل برگزارکننده تست کرونا گرفته می‌شود و پس از گذراندن این مراحل به مرحله برگزاری این رویداد راه پیدا می‌کنند.



داوطلبان برای شرکت در این رقابت‌ها حتما تجهیزات الکترونیکی لازم از قبیل تلفن همراه، لپ‌تاپ، مودم، هارد و هر آنچه که مورد نیاز است را با خود همراه داشته باشند چراکه عوامل برگزارکننده این رزمایش هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارائه تجهیزات ندارند و تنها در بحث اینترنت، پشتیبانی لازم را خواهند داشت.

در راستای برگزاری این رزمایش علاوه بر اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر که شامل مبلغ 5 میلیون تومان به همراه تندیس رویداد به تیم‌های اول در هر بخش، مبلغ 4 میلیون تومان به همراه لوح تقدیر به تیم‌های دوم در هر بخش و مبلغ 3 میلیون تومان به همراه لوح تقدیر به تیم‌های سوم هر بخش است با پارک علم و فناوری استان قزوین نیز رایزنی شده که حمایت لازم از تیم‌های برتر در قالب تسهیلات و توسعه بستر فعالیت را داشته باشند همچنین تیم‌های منتخب به مرحله کشوری رویداد که در هفته آخر آبان امسال در تهران برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان