۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قزوین همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص)
کد خبر: ۳۵۳۱۸۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۱ ساعت: ۱۱:۱ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی اوقاف استان قزوین خبرداد

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قزوین همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص)

حجت الاسلام رضا نوروزی گفت: به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام فعالیت‌هایی از سوی اداره کل اوقاف استان در حال رایزنی بوده و مقدمات انجام آنها فراهم شده که از جمله آن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است.

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قزوین همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص)
حجت الاسلام رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: 17 ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام برای همه مسلمین جهان حائز اهمیت است؛ از این رو برنامه‌های مختلفی در سطح کشور برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیز با همکاری هیئت امنا و خادمین گرانقدر برنامه‌های متنوعی را در سطح بقاع متبرکه استان به مناسبت جشن ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ و هماهنگی صورت گرفته جشن ولادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) در 63 امامزاده و بقعه متبرکه سطح استان به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد؛ البته به دلیل شیوع کرونا با توجه به رنگبندی وضعیت استان‌ها بخشی از برنامه‌های مناسبتی سابقأ در فضای مجازی اجرا می‌شد.

برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص) در 63 بقعه متبرکه سطح استان

وی عنوان کرد: به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی همچون سخنرانی، مدیحه سرایی، اجرای گروه‌های سرود و تواشیح و برگزاری محافل انس با قرآن کریم پیش‌بینی شده که در شب و روز 17 ربیع الاول اجرا می‌شود.

نوروزی بیان کرد: همچنین به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام فعالیت‌هایی نیز از سوی اداره کل اوقاف استان در حال انجام رایزنی بوده و مقدمات انجام آنها فراهم شده که از جمله آن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است.

وی در پایان گفت: در مجموع 17 عنوان برنامه به مناسبت هفدهم ربیع الاول در 63 بقعه و ادارات اجرایی شهرستان و ستاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان