۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رسیدگی به بیش از ۶هزار پرونده تخلف اقتصادی در استان قزوین
کد خبر: ۳۵۳۱۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۲۹ ساعت: ۱۴:۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات قزوین خبر داد

رسیدگی به بیش از ۶هزار پرونده تخلف اقتصادی در استان قزوین

هوشنگ محمدی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۶۶۰۰ پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا رسیدگی شده است.

رسیدگی به بیش از ۶هزار پرونده تخلف اقتصادی در استان قزوین

هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاراقتصادی صبح قزوین؛ اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین تا پایان مهرماه امسال، متخلفان اقتصادی را به پرداخت بیش از یک هزار و ۱۸۴ میلیارد و هشتصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به ۶۶۰۰ پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا رسیدگی شده است، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۴۸۲ پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۴۶۹ پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین ۶۶۳ پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد که متخلفان آن‌ها در مجموع به پرداخت هزار  میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گفته محمدی، بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج قیمت، گران فروشی و کم فروشی صادر نکردن فاکتور بوده است.

این مسوول، قاچاق کالاهای اساسی،سوخت ،البسه وماینر را بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در استان قزوین از ابتدای امسال تاکنون بیان کرد.

محمدی افزود: در راستای تحول بخشی به فعالیت های سازمان تعزیرات حکومتی،نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و پرمصرف در سطح بازار و واحدهای عرضه تشدید شده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای طرح تحول ۴۲ تیم تعزیرات گشت نظارتی برگزار کرده اند و برای ۲۱۷ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.

این مقام مسئول گفت: امروز ضمن نظارت بر مراکز عمده پخش مرغ و تخم مرغ و تذکر به برخی از واحدهای صنفی برای سه واحد متخلف پرونده تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین به سود جویان و متخلفان صنفی هشدار داد و گفت: تخلفات صنفی در کوتاه ترین زمان مورد رسیدگی قرار دارد.
انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان