۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تراکم‌فروشی در شهرها مدیریت معقولانه‌ای نیست
کد خبر: ۳۵۳۱۴۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۲۸ ساعت: ۲۳:۵۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت تهران:

تراکم‌فروشی در شهرها مدیریت معقولانه‌ای نیست

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد گفت: درآمد شهرداری باید به درآمد‌های پایدار تبدیل شود؛ اداره شهر با فروش تراکم مدیریت عالمانه‌ای نیست.

تراکم‌فروشی در شهرها مدیریت معقولانه‌ای نیست
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سید محمدحسن ابوترابی فرد در آیین معارفه شهردار قزوین که در دانشگاه بین المللی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم شهردار جدید با همراهی و تعاملی که با شورای شهر ایجاد می‌کند به خوبی از ظرفیت‌های شهر برای مدیریت و خدمت به مردم استفاده کند.

وی با بیان اینکه رضایتمندی مردم مسئله مهمی است که باید به عنوان یک شاخص در نظر گرفته شود، افزود: شهردار جدید باید با استفاده از ظرفیت علمی و مدیریتی استان و تجارب سایر شهرداری‌های کشور، در مسیری گام بردارد که زمینه ارتقاء و رضایتمندی شهروندان در بالاترین سطح ایجاد شود.

باغستان‌های قزوین هویت مردم این دیار است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه باید عرضه و تقاضا تعادل داشته باشد تا مردم از امکانات اقتصادی لازم بهره‌مند شوند، تاکید کرد: قزوین به عنوان نگینی در میان باغستان‌ها شناخته شده و هویت آن به باغداری گره خورده و یکی از کارهای برجسته‌ای که گذشتگان ما انجام دادند و قزوین را به یک نقطه ویژه تبدیل کردند مهندسی و ایجاد ابداع در آبیاری باغ‌ها بود.

این مقام مسئول ادامه داد: باید سرمایه‌هایی که در این چهار دهه انقلاب برای ما فراهم شده را قدر بدانیم و کاستی‌ها را با استفاده از فرصت‌ها رفع کنیم.

ابوترابی عنوان کرد: امیدوایم شهردار قزوین از فرصتی که در اختیار دارد به نحو شایسته استفاده کند و یکی از چشم‌اندازها را کاهش هزینه‌های جاری شهر قرار دهد که متاسفانه در حال حاضر این طور عمل نمی‌شود.

شهرداری باید با کمترین میزان هزینه اداره شود

وی با بیان اینکه شهرداری باید با کمترین میزان هزینه اداره شود، تصریح کرد: امروز کشور و شهرهای ما با هزینه‌های بالا مدیریت می‌شود که روند خوبی نیست به طوری که برای تامین هزینه‌های جاری متاسفانه اوراق فروشی می‌کنیم.

این مقام مسئول گفت: متاسفانه درآمد کشور پاسخگوی حقوق و دستمزدها نیست و باید نسبت بودجه عمرانی و جاری را به نفع مردم تنظیم کنیم.

وی در پایان ابراز کرد: درآمد شهرداری باید به درآمد‌های پایدار تبدیل شود چراکه اداره شهر با فروش تراکم، مدیریت عالمانه‌ای نیست.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان