۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اختلاف ۳۰ ساله سه طایفه در بخش بشاریات قزوین حل شد
کد خبر: ۳۵۳۱۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۲۸ ساعت: ۱۴:۵۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس توسعه حل اختلاف استان قزوین:

اختلاف ۳۰ ساله سه طایفه در بخش بشاریات قزوین حل شد

حجت الاسلام محمد حیدری گفت: با وساطت رییس دادگاه و اعضاء شورای حل اختلاف بخش بشاریات اختلاف ۳۰ ساله سه طایفه در این محل به اتمام رسید.

اختلاف ۳۰ ساله سه طایفه در بخش بشاریات قزوین حل شد
حجت الاسلام محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: در پی اختلاف دیرینه سه طایفه در یکی از مناطق روستایی بخش بشاریات از سال ۷۰ تاکنون شاهد وقوع نزاع‌های متعدد در این منطقه بوده‌ایم که در برخی موارد با آسیب‌های جسمی همراه بوده است.

رئیس توسعه حل اختلاف استان قزوین افزود: در راستای جلوگیری از تشدید منازعات و سرایت آن به نسل‌های بعدی این طوایف، با وساطت رئیس دادگاه و اعضا شورای حل اختلاف بخش بشاریات جلسات مکرری در شورا و در محل سکونت آنها به صورت شبانه روزی برگزار گردید که طی مدتی کمتر از ۵ ماه منجر به حل و فصل اساسی مشکلات و اختلافات دیرینه شد.

این مقام قضائی تصریح کرد: با مصالحه طرفین دعوی قریب به ۱۴ فقره پرونده مختومه گردید.

حیدری بیان کرد: از اقدامات و تلاش اعضای شورای حل اختلاف بخش بشاریات که با فعالیت جهادی و انجام جلسات مکرر اختلافات خانوادگی طوایف را حل و فصل نمودند، تشکر می‌نمایم.

وی با تقدیر و تشکر از اعضا شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های مختلف و مهم قضائی خاطرنشان کرد: فعالیت و کارهای خیر خواهانه اعضا شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش بسیار ارزشمند و ماندگار است و امیدواریم با حمایت معنوی و مالی مسئولان از تلاش‌ها و خدمات این عزیزان تقدیر به عمل آید.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان